Ksymenes Ksymenes
2244
BLOG

Największe sukcesy PO wedle Sławomira Nowaka

Ksymenes Ksymenes Polityka Obserwuj notkę 16

Wczoraj u Lisa wizytę złożył prezydencki minister Sławomir Nowak, obecnie polityk PO, a wcześniej szef młodzieżówki Unii Wolności, czyli polityk wykreowany na modłę Adama Michnika, co zresztą widać, słychać i czuć.

Lis odważnie zapytał go o największe sukcesy PO, ale tylko te, które udało się szczęśliwie zakończyć. Jak wiadomo, na to samo pytanie wcześniej odpowiedź wydukał premier Donald Tusk w postaci osławionych orlików. Nb. wróbelki ćwierkają, że w wielu gminach dzięki budowie orlików przedsiębiorcy sprzymierzeni z PO znacznie się wzbogacili i nie omieszkali podzielić się bogactwem z działaczami PO. Moźe to prawda, może nie. Tylko kto to ma sprawdzić? Julia Pitera? 
 
Sławomir Nowak wił się jak piskorz, ale w końcu przebił Tuska po wielokroć. Wskazał bowiem dwa pełne sukcesy rządu PO. Pierwszy to otwarcie okien i usunięcie dusznej atmosfery po rządach PiS (dokładnie tak powiedział), a drugi to prawdziwy szacunek dla Polski na arenie międzynarodowej. 
 
Jeśli polska polityka odbywa się w piaskownicy, to Nowak pasuje do niej, jak ulał. Jeśli jednak politykę traktować poważnie, to Nowaka trzeba wręcz  przeciwnie. 
 
Jeśli idzie bowiem o pierwszy "sukces", to po pierwsze jest absolutnie subiektywny. Na przykład ja nigdy nie czułem dusznej atmosfery w latach 2005-2007. Owszem, odnotowałem, bo nie szło inaczej, medialny jazgot czerwonoróżowego środowiska Agory i ITI. Tyle że równie dobrze o usunięciu duchoty mogą mówić przestępcy po zabójstwie szefa policji. 
 
Jeśli zaś idzie o drugi "sukces", to szczęście Nowaka polega na tym, że Lis nie dopytał o szczegóły tego "sukcesu". Czyżby Nowak miał na myśli ładne pogrzeby ofiar katastrofy smoleńskiej? A może szło mu o to, że Polska z urzędu sprawuje tzw. prezydencję, dzięki której wiemy, że nic nie znaczymy w Europie, a polskiego ministra finansów wypraszają z ważnej narady? Nie wiadomo.
 
Konkludując, polityk PO znany z tego, że jest znany powiedział, że największym sukcesem Polski są sukcesy PO. 
Ksymenes
O mnie Ksymenes

Interesuje mnie przyszłość Polski, a nie konkretnej partii. Strzelam przede wszystkim do złej władzy, ale zła opozycja również nie może na mnie liczyć. W przeszłości sympatyzowałem z UPR - głównie w kwestiach wolnego rynku. Lista blogerów, którzy trwale zbanowali mnie bez sensownej przyczyny: Andrzej Celiński, Mireks, maia14, teesa Zbanowani przeze mnie za chamstwo: entefuhrer (14.08.2011), mundry (05.10.2011)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka