lestat lestat
4143
BLOG

TOP WSZECH CZASÓW - notka do pogadania

lestat lestat Rozmaitości Obserwuj notkę 470

Notka otwarta . Powód ?

 

Lubię 1 stycznia . Leniwie bo jeszcze sobota i niedziela w zapasie .

 

Z chwilę wystartuje TOP Wszechczasów . lubię . Od sety od razu będzie gorąco – jak zagrają.

 

W tym roku skusiłem się i zagłosowałem . Na kilku blokowo czyli wszystko co było do zaznaczenia .

 

Pink Floyd , Led Zeppelin , King Crimson .

 

Z polskich Republika , Obywatel GC i Grechuta .

 

Inni pojedynczo lub wybiórczo . Będę wpisywał w komentarze .

 

Będę sobie pisał . Jak ktoś chce też może .

 

Warunki ( sorry ) dwa .

 

Nie wklejamy klipów – linki mogą być . Nie gadamy o bieżącej polityce . Z mety skasuję J))) – ot wolna notka od megabajtów i bieżączki.

 

A generalnie nie mam zielonego pojęcia o czym będzie – muzyka ma być inspiracją do …………… czegoś tam.

 

Parę razy na tym blogu się odpalało inaczej. Jak było o książkach i jak wybieralismy sami Salonowy TOP muzyczny . Muzycznie zostaliśmy Flojdziażami . Po polsku zostalismy się w Korowodzie . Dawno to było w 2009 roku – te notki i głosowania.Wielu wielu głosujących wtedy saloniowiczów już tu nie ma. Może się skusza na lekki powrót na jedną notkę.

 

Wiem czego nie będzie choć utwory będą na liście . Najlepszego wykonania Child in Time koncertowego z Made in Japan .

 

Kaszmira wykonanego w 2007 roku przez 60 i wiecej letnich dziadków , gdzie po prostu rozkur……kosmos a mnie wbili w glebę  , To mój naj LED .

 

No to 9 rano odpalone . Do 22 . Wstęp wolny . Strój dowolny.

 

**************************************************************************

 

Se napisałem 9 rano odpalone ;))))))

 

o 8.55 włażę do Salonu 24 a tu Salon out of order .

Teorii spiskowych nie będzie . Może Igor nie zapłacił rachunku a może coś na łączach za duzo promili przyjęło . Może coś zamarzło . Relacja zatem będzie w notce a nie w komentarzach do czasu gdy S24 wstanie z kolan ;)

 

Rzut oka z balkonu. Jedyny ruch w dzielnicy to para unosząca z kominów.

 

 

 

TOPsię zaczyna , Salon nadal leży J))))

 

Zaczęło się Beatlesami – All you need is love – polemizuję – przypuszczam że obecnie co nid wiekszość to tabletka na kaca .

 

Patrzę co się nie załapało – ja pierdykam, - Satysfekszon Stonsów na 121 …..no porażka a głosowałem na to. Korowód Grechuty  150 .

 

Teraz łupie Mikael trilerem . Idę zaparzyć kawę .

 

Garry Moore - Still got padaka on Salon

 

Gunsy  i Rózyczki coverowo – to taki zepół co ja w radio leci to może być a w płytotece osobistej nie istnieje  – Dylan wiecznie żywy z Knock knock . Oryginał utworu to top topów magazynu Rollin Stone

Puknałem w drzwi Salonu24 – a tam nawet wypad nie powiedzieli – padaka trwa

 

No i miła niespodzianka – wokalista o rozmiarze S a głosie XXL . Zaucha . Lubię .

Kiedyś znakomity koncert w Wysepce razem z Extra Ball . Coś ze 30 kilka lat temu – czyli wapno wspomina .Umarł jak żył .

 

Queen śpiewa o czempionsach żę we ar. Ciekawe czy załoga administracyjno techniczna Salonu też to teraz nuci ;))))

 

Pierwsza Republika na liście . Odchodząc . Pamiętam szok gdy odszedł . Ruszyło mnie bardziej niż śmierć Zappy . Ciechowski w Polsce a Zappa na świecie to moje topy muzyki rockowej.

 

Alphaville – nie moja bajka .

 

Prawie hymn z mrocznych lat wojny polsko jaruzelskiej . Turbo . Innego utworu tego zespołu nie znam lub precyzyjniej nie pamiętam .

 

Wypad klasyka klasyków z pierwszej sety . Led Zeppelin Since I’ve been loving you.

Dla wielu najlepszy cep.Niedobra zmiana.

 

Paprykowo – dla mnie bez emocji ale miło się słucha .

 

Cohen usypiająco.

 

Collins – lubię jak pierdykną bębny . Jeden z utworów na którym testowało się sprzęt .

 

Monty Pajtony – pogwizdują . ja się krzątam .

 

Dżem – krzątam się nadal. Obiad dziś z zamrażary . Pierogi czy bigos oto jest pytanie ?

 

Lao Che – głosowałem na to. I przez S24 poznałem Lao Che gdy salonowcy głosowali na płytę polską wszechczasów a ja nie znałem . Powstanie Warszawskie. Teraz to dla mnie płyta nr 3 polskiej muzyki popularnej-rockowej

 

Ruszyła Seta

 

100 .Z grubej rury Black Sabbath – iron man. Sabaty to dla mnie największy numer XXI wieku . Czy mogłem przypuszczać że utwór Loner z 2013 – uznam prywatnie za najlepszy Sabat ? A utwór potężny.

 

Salon nadal na deskach.

 

99. Moody Blues – Kiedyś w podstawówce jedna z najważniejszych „pościelów”

Głosowałem ;))) bo do dzis lubię . Pisać w ciemno nie lubię – bo dyskutantów brak J)))

 

98. Inwestygejszon do tego prajwet . Dla mnie rewelacja i naj Dajer . To co pewnie wygra brothers in Arms  przy tym utworze Dire Straits to popelina.

 

97. Nie moja bajka – ogarniam w domu .Iron Maiden.Najwiekszy spadek

 

96.Depeszowcy. Zupełnie nie moja bajka.

 

95.Zwalniam się z komentarza – Zegarmistrz .

 

Plus taki zegarmistrza że sprawdziłem . Działa . Wklejam notkę – jak się uda .

94

Ostateczne odliczanie - Europa .

Utwór może byc proroczy

93

Cure - żadnych wspomnien żadnych skojarzeń.

92

Mała czyli Skóra - śpiewa poseł  Kukiz.

91

Kazik - 12 groszy. bez emocji 
90.Nirvna
89.Sting Fragile.
Najfajniejszy chyba nudziarz w muzyce . 
88.pistolety i rózyczki 

dla mnie bez emocji .
 
87.Gabriel z Kaśką Bush.

Spadek spory . Głosowałem na to . To była dobra płyta .So.
 
86.Czesław dla Warszawiaków . Klasyk klasyków. A utwory Czerwonych Gitar nie wytrzymały upływu czasu .
 
Jak napisała Ufka - takie lepsze disco polo to było.
 
A jak odbierałaś na bieżąco ??? 
 
85.
Kult. Dla wielu kultowy - mnie nie brało . Zgred  ze mnie :))))
84. Joy Division - znowu nie moja bajka - ale jak pisałem zgred ze mnie .
83. Jolka - Budka Suflera .

Pamietam szok jak po kilkudniowym puszczaniu w Trójce - Kaczkowski ogłosił - to państwo nie wiedzą kto to ? To Budka Suflera . A kto miał wiedzieć jak spiewa Felicjan ?
82 Pearl Jam
81. Metallica - znowu nie moje klimaty jak Pearl powyżej 
80. 
Utwór towarzyszący każdej prywatce w pierwszej połowie lat 70-tych

Klasyk klasyków

Po polsku ma tytuł Bielszy Odcień Bieli . Procol Harum .
79 Adele - to raczej młodzi powinni oceniać
78. Queen 

Już mi się nie podoba. Milej było jak człek wysilił zwoje co tam grają . a ten zapowiedział od razu . Nieładnie . Niedobra zmiana prowadzącego :))))
77 Metallica .

Koleś uparty będzie zapowiadał . i tak pewnie do 16 

Metallica jak pisałem nie moja baja
76 Radiohead - Creep
75 Scorpions - od dłuższego czasu nic na co głosowałbym nie leci .
74 Iggy Pop
73 Bob Dylan - Knocking on Heavens Door - klasyk klasyków
72 od kiedy usłyszałem po raz pierwszy a byłem w 6 podstawówki do dziś - płyta rockowa nr 1 - zawsze rzucę Dark.

Więc co tu pisać? Może tak. Kolega uparcie twierdził że to utwór o duchu w centrali telefonicznej. Cóż bylismy w podstawówce;)))))
71 Beatles Let it be 
Beatelsi byli takim zespołem który juz sie rozpadł gdy zaczałem słuchasć muzyki  Od razu byli historią .
 
lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości