stoję z boku i patrzę stoję z boku i patrzę
30
BLOG

Przepraszam!

stoję z boku i patrzę stoję z boku i patrzę Polityka Obserwuj notkę 6

W imieniu własnym jak i wszystkich oburzonych Salonowiczów przepraszam Janka Pośpieszalskiego (jako głównego zainteresowanego). Przepraszam także tych wszystkich, którzy zostali postawieni pod ścianą wobec tej bezprecedensowej napaści! Dyskusja (choćby niewiadomo jak zażarta) ma swoje granice: kultury, dobrego smaku, intymności. Dziś wszystkie granice zostały przekroczone...

Pozostał niesmak i poczucie bezradności - to jest jak atak terrorystyczny.Nagle coś się dzieje ale de facto nie możemy temu zapobiec.... 

Wstyd mi tym bardziej, że miałem sposobność to coś przeczytać...

Liczę (i mam nadzieję, że wielu mnie w tym poprze), że od jutra Salon stanie się nowym, lepszym światem.

Jeszcze raz przepraszam!

Irek.

 

PS. Krawczyk (http://nowysalon24pl.salon24.pl/45196,index.html) nawołuje do wyrugowania m.in. wulgaryzmów z Salonu.

Złość, która mną targa zmusza mnie do skreślenia jeszcze jednego zdania: w internecie nie mogę zrobić nic ale w realu osobnik pokroju asienka2 powinnien dostać porządny wpierdol! Tak jak załatwiają to porządni faceci!

Sami oceńcie - czy jestem wulgarny czy jestem szczery?

"Góralska teoria poznania mówi, że są trzy prawdy: Święta prowda, Tyż prowda i Gówno prowda." ks. J.Tischner A jo godom, że jest prowda, cało prowda i cało prowda całom dobem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka