Andrzej.Madej Andrzej.Madej
150
BLOG

Prywatny test pocovidowej naturoterapii pulmonologicznej na CM-19

Andrzej.Madej Andrzej.Madej Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Interesem globalnych koncernów jest blokowanie horyzontalnego rozwoju wiedzy medycznej.

Ponieważ znaczenie kultury fizycznej dla kultury zdrowia warto zaczynać od kolebki, wczoraj zabrałem swojego wnuka do Biura Zawodów Cracovia Maraton 19. Co przedstawiłem na Fb z poniższym komentarzem i zdjęciem.

Różowy dzień przed CM-19.


image


Kontynuując wątek, dziś chciałem przedstawić na „swoim” koncie Fb mniej różowe ale nie mniej konkretne zdjęcie z wprowadzającym tekstem.

Tak jak obiecywał lekarz naturoterapii moje płuca i serce dały radę. Problemem sportowym stała się słabość moich mięśni. Doczłapałem w czasie 5:43 finalizując w ten sposób swój 19-ty Cracovia Maraton. Co zapisuję na dobro ducha samopomocy zdrowia i metod Medycyny Integracyjnej. Na zdjęciu z lewej awers podmiotu samopomocy zdrowia z prawej rewers po jednym ze skutków po covidowej rehabilitacji. Jak ktoś Wam powie że bańki nie działają, przestańcie z nim poważnie rozmawiać.

image

Niestety Fb odrzuciło mi tą drugą notkę bez wyjaśnienia.

Co potwierdza dość powszechną opinę że Fb jest wrogiem horyzontalnego rozwoju wiedzy.

To doświadczenie potwierdza wagę politycznego wprowadzenia do narodowej strategii zdrowia Porównawczej samokontroli terapii o czym pisałem kilka dni temu https://www.salon24.pl/u/madej/1221996,porownawcza-samokontrola-naturoterapii.

O ile chcemy w Polsce modernizować system ochrony zdrowia na poważnie.

Posiwiały szatyn, 182 / 82.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości