Madonna Madonna
1200
BLOG

W Polsce w XXI wieku ludzie wciąż ukrywają orientację seksualną?! Co z tą tolerancją?

Madonna Madonna LGBT Obserwuj temat Obserwuj notkę 155

imageJak jest naprawdę z naszą tolerancją?! Dlaczego Polska jest w XXI wieku nadal krajem zacofanym? Dlaczego tak trudno wprowadzić zasadę: żyj i daj innym żyć? Tego typu pytania zadał mi ostatnio mój najlepszy przyjaciel podczas spotkania noworocznego. Mariusz ma 38 lat i na coming out zdecydował się przed najbliższymi dosłownie kilka dni temu. Nie chciał już dłużej tego ukrywać. Jak sam mówi - "...żyłem w hipokryzji przez tyle lat. Ożeniłem się z kobietą - a już wtedy czułem, że jestem inny. Nie miałem odwagi żyć w prawdzie. Presja społeczna była tak duża, że gdybym przyznał się do tego kim jestem - prawdopodobnie nie osiągnąłbym zawodowo tyle - co mam teraz i straciłbym kontakt z najbliższymi." Jego zdaniem najtrudniej znieść dziś w Polsce wciąż brak tolerancji szczególnie wśród osób, które deklarują głęboką wiarę katolicką. To najczęściej z ich ust padają obraźliwe stwierdzenia pełne stereotypów i negatywnych emocji zrównujące homoseksualizm z pedofilią. Jego rozgoryczenie Polską sięga zenitu - kiedy mówi o tym, że spora cześć obłąkanych wierzy w to, że za ideą szerzenia tolerancji kryje się neo-bolszewicka ideologia mająca na celu zniszczenie katolickich wartości. "...ale niby w jaki sposób? Co jest złego w tym, że są inni ludzie, którzy nie chcą żyć według tego - co chcą jeszcze inni. Dlaczego tak trudno wprowadzić tu zasadę: żyj i daj żyć innym?"

image

Mariusz wiele lat temu przejął po ojcu rodzinny biznes. Gdyby wcześniej przyznał się do swojej orientacji seksualnej - raczej jego własny ojciec nie powierzyłby mu prowadzenia zakładu pogrzebowego. Siostra Mariusza na wieść o orientacji seksualnej brata postanowiła zerwać z nim kontakt. Również żyjąca jeszcze matka obwieściła synowi, że od teraz nie chce mieć z nim nic wspólnego. I tak o to najbliższa rodzina Mariusza w imię "miłości katolickiej" okazała "swoje miłosierdzie" niby w duchu nauk Jezusa Chrystusa. ...tylko którego Jezusa Chrystusa bo na pewno nie chodzi o tego - w którego wierzy sam Mariusz. Jak sam mówi w bezpośredniej rozmowie - "Nie wierze w to, że Jezus potępia gejów. Jestem takim samym dzieckiem bożym jak każdy inny. A jeśli nie - wówczas wolałbym wystąpić ze wspólnoty katolickiej. ...i tak jak ja - nie wtrącam się w to, jak powinno wyglądać życie innych - tak i ja nie życzę sobie - aby ktokolwiek pouczał mnie - jak ma wyglądać moje życie."


image


Mariusz rozstał się z żona ponad dwa lata temu. Nie chciał już dłużej męczyć się w związku heteroseksualnym. Zmarnował najlepsze lata swojego życia na ...życiu w ukryciu. Ale dopiero nie dawno postanowił się ujawnić. A wszystko przez ...romans. Kilka tygodni temu zauroczył się w 33-letnim Andrzeju. Eksplozja gorącego uczucia wybuchła nagle i niespodziewanie.  Prawdziwa i pierwsza miłość pojawiła się dopiero w wieku 38 lat. W rozmowie Mariusz przyznaje, że często był podrywany przez innych mężczyzn ale tłumił w sobie emocje byleby tylko nie wyszło na jaw kim tak naprawdę jest i czego tak naprawdę pragnie. I tak przez całe życie, aż do teraz!


Mariusz nie chętnie mówi o polityce i nie jest skory do komentowania bieżących wydarzeń politycznych. Irytuje się kiedy przyrównuje się walkę o tolerancje do ofensywy neo-bolszewickiej. Jego zdaniem - to wśród piewców "wartości katolickich" można znaleźć coś - co nazywane jest przez wielu komunistyczną homogenicznością. Według niego także wielu obrońców "wiary katolickiej" - gdyby tylko miało taką możliwość - ponownie ukrzyżowałoby Jezusa. Najwięcej emocji u Mariusza budzą oskarżenia dotyczące tego, że środowiska LGBT "promując" homoseksualizm chcą zniszczyć wartości katolickie. A w tym sporze z punktu widzenia przeciętnego geja w Polsce chodzi o coś zupełnie innego. I dodaje w rozmowie: "Czy to, że nie chcemy żyć w ukryciu i chcemy mieć swoje prawa od razu musi oznaczać homo-propagandę. Gdyby wszyscy krypto-geje mieli odwagę dokonać coming out - wówczas zdziwilibyście się, że macie w swoim otoczeniu geja. ...i to mógłby być wówczas Wasz syn, ojciec, brat, kolega z pracy, najlepszy przyjaciel i... przez gardło bym Wam nie przeszły wszelkie homofobiczne wyzwiska i żarty. Świat na zewnątrz wygląda zupełnie inaczej. Wystarczy tylko otworzyć swoje serce i..."

image


Zobacz galerię zdjęć:

Madonna
O mnie Madonna

"Ludziom najtrudniej się przyznać, że ich życie nie ma żadnego znaczenia. Żadnego celu. Żadnej treści." 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo