Archiwalne "Mam Talent!". Marcin Prokop jeszcze z Szymonem Hołownią, fot. tvn.pl
Archiwalne "Mam Talent!". Marcin Prokop jeszcze z Szymonem Hołownią, fot. tvn.pl

Szymon Hołownia nie poprowadzi już "Mam Talent!". Marcin Prokop ma jego następcę

Redakcja Redakcja Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 23
Program "Mam Talent!" zmienia jurorów i prowadzących. Tancerz Jan Kliment, znany głównie z "Tańca z gwiazdami", zastąpi Agustina Egurollę. Marcin Prokop zdradził, że jest też następca Szymona Hołowni.

"Mam Talent!" wraca

„Mam talent!” to polska edycja brytyjskiego formatu „Got Talent”. Celem programu jest wyłonienie zwycięzcy spośród osób prezentujących różnego rodzaju talenty artystyczne. Show było emitowane od 2008 do 2019 roku. Stacja TVN zapowiedziała, że program znów wróci na antenę i rozpoczęły się castingi.

Jurorami w ostatnich edycjach programu byli Małgorzata Foremniak, Agnieszka Chylińska oraz Agustin Egurrola, a gospodarzami - przez wszystkie 12 edycji - Marcin Prokop i Szymon Hołownia. 

Od początku wiadomo było, że w tej roli nie zobaczymy już Szymona Hołowni, z racji tego, że "poszedł w politykę", więc Marcin Prokop szukał towarzysza do poprowadzenia "Mam Talent!".

Prokop ma następcę Hołowni

"Zakończyłem przesłuchania kandydatów oraz kandydatek do współprowadzenia "mam talent" po tym, jak Szymon Hołownia zostawił po sobie duże buty do wypełnienia. I chyba już wiem, kto je założy. Wkrótce dowiecie się i wy. Będzie dobrze" - napisał na Facebooku. 

"Ktokolwiek to jest - niech Pan ma go w opiece" - odpowiedział mu w komentarzu Szymon Hołownia. 

Prokop nie został mu dłużny: "Już ja się nim (lub nią) zaopiekuję... jak Morawiecki naszymi podatkami" - napisał. 

Post wzbudził duże zainteresowanie. Wiele osób żałuje decyzji Szymona Hołowni o odejściu z programu.

Kliment za Egurollę

W "Mam Talent!" nastąpi też zmiana w składzie jury. Agustina Egurollę, który ostatnio sędziował w programie TVP "Dance, Dance, Dance" zastąpi Jan Kliment to czeski tancerz i choreograf, który popularność zdobył najpierw w czeskiej, a potem polskiej edycji "Tańca z gwiazdami". Jego partnerkami były kolejno: Natasza Urbańska, Katarzyna Grochola, Edyta Górniak, Weronika Marczuk, Natalia Siwiec, Anna Wyszkoni, Ewa Kasprzyk, Cleo, Julia Wróblewska, Misheel Jargalsaikhan, Natalia Szroeder, Beata Tadla, Joanna Mazur, Monika Miller i Ania Karwan. Wspólnie ze Szroeder, Tadlą i Mazur Jan Kliment wygrał program. 

Castingi do "Mam Talent!"

Według wstępnych założeń trzynasta odsłona „Mam talent!” miała być nadawana w jesiennej ramówce 2020 roku, ale realizację przełożono na termin późniejszy. Powodem przeniesienia programu była pandemia COVID-19, która utrudniłaby jego produkcję.

Właśnie wystartowały poszukiwania uczestników do trzynastej edycji programu. Tym razem ze względów bezpieczeństwa castingi nie mogą odbyć się, jak do tej pory, w największych miastach w Polsce. Wszyscy chętni do udziału w „Mam talent!” mogą wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej tvn.pl, natomiast pierwsze przesłuchania stacjonarne ruszają już 26-27 czerwca w Warszawie. Casting trwa do 15 lipca 2021 roku.

ja

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura