Kadr z filmu "Paryżanka"
Kadr z filmu "Paryżanka"

Brigitte Bardot nie chce się zaszczepić na Covid-19. Powód jest zdumiewający

Redakcja Redakcja Koronawirus Obserwuj temat Obserwuj notkę 47
Jedna z najsłynniejszych francuskich aktorek, Brigitte Bardot nie zamierza się szczepić przeciwko Covid-19. - Jestem uczulona na wszystkie chemikalia - przyznała.

Brigitte Bardot odmawia szczepienia

Zapytana przez francuski magazyn "Gala" o to, czy szczepiła się na Covid-19, Brigitte Bardot kategorycznie zaprzeczyła. - O nie! Jestem uczulona na wszystkie chemikalia - powiedziała aktorka.

Okazuje się, że aktorka stroni także od innych szczepień. - Nawet kiedy podróżowałam do Afryki, odmówiłam zaszczepienia się przeciwko żółtej febrze (...) Mój ówczesny lekarz wypisał mi fałszywe zaświadczenie. Pojechałam i wróciłam w świetnej formie - ujawnia Bardot.

Takie wypowiedzi i to osoby znanej na całym świecie na pewno nie spodobają się francuskiemu rządowi, który dalej aktywnie zachęca obywateli do szczepień. Jeszcze we wtorek prezydent Emmanuel Macron powiedział, że zamierza jak najbardziej uprzykrzyć życie 5 milionom Francuzów, którzy się nie zaszczepili. Słowa prezydenta nie zostały dobrze odebrane przez opinię publiczną.

87-letnia dziś Bardot została też spytana, czy nie boi się śmierci. Aktorka stwierdziła, że "śmierć i tak kiedyś będzie musiała nadejść".


Czytaj dalej:

SW

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości