obie
obie
Malgor Malgor
534
BLOG

tryptyk z syberyjską i deszczem

Malgor Malgor Wiersze Obserwuj temat Obserwuj notkę 142

image

1.

mam dom

domek grzybek łupinkę

koty sąsiadów lubią mnie chyba

jestem opiekunką dzieci

gdy kocica idzie oglądać świat

i ludzi

image

2.

moje cudze koty też słyszą

ciszę i świerszcze

to dla nich za poważne 

za liche na byt i bytowanie

image

3. 

stało się

grom

i pisk kociaka

mordka

w misce z mlekiem wygląda śmiesznie

taka apokalipsa z deszczu

na cztery łapy

na cztery pyski

na cztery strony

niepogody

image

2 fotki poniżej - do oceny topologicznej @Starego Prokocima; oceni, moja czy dwupienna, szara, uszata...

a przede wszystkim, czy się na gendery nadaje

https://www.salon24.pl/u/sikornik2/1073045,populizm-a-topologia#comment-19198367

image

image

i jeszcze jedna fotka; jak zioło, to trzeba suszyć:)

image

Malgor
O mnie Malgor

nie obrażam, czasem coś za szybko napiszę; albo - emerytką jeszcze nie jestem, więc nie hejtuję:)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura