J.a-kobieta J.a-kobieta
390
BLOG

Cudowne recepty

J.a-kobieta J.a-kobieta Koronawirus Obserwuj temat Obserwuj notkę 31

image 

Moja znajoma, która aktualnie jest w Niemczech podesłała mi na whatsapp taką receptę. Już wcześniej wysyłała różne rewelacje otrzymane na zasadzie podaj dalej.

Gdyby to było takie proste, że leczyć można wirusa cytryną i sodą, taką domową oranżadą, to byłoby wspaniałe. Rozumiem, że ludzie mają więcej czasu, więc szukają, czytają, dzielą się informacjami, niektórzy pewnie stosują, bo w sumie nie zaszkodzi, a czy pomoże? Jestem sceptyczna. 

Wypełniam czas wolny słuchaniem muzyki, na razie jazz odstawiłam i przerzuciłam się na musical i takie brzmienia mi podchodzą, może związane jest to z nastrojem, może jest bez związku, kto by to analizował.

https://m.youtube.com/watch?v=QISV2xZ5vY4

Kiedyś dało się wklejać filmiki do notki, a teraz już nie, czy ja coś zchrzaniłam?




J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości