J.a-kobieta J.a-kobieta
455
BLOG

Obowiązkowe maseczki?

J.a-kobieta J.a-kobieta Koronawirus Obserwuj temat Obserwuj notkę 29

Minister zdrowia sugeruje, że powinniśmy iść w kierunku obowiązkowego noszenia maseczek na ulicach, w sklepach i w pracy.

(TU) z ciekawości


 A ja sprawdziłam, poczytałam na temat maseczek i właściwie nie wiem, czy powinnam się w jakąś zaopatrzyć, a jak tak, to w jaką?

Większość, to maseczki przeciwpyłowe, czy antysmogowe, albo jednorazowe, czy wielokrotnego użytku i trzeba wymieniać filtr, by działała.

Kupić, nie kupić oto jest pytanie. Im dłużej to trwa, tym bardziej mam mieszane odczucia. Coraz zmieniają się zalecenia i odnoszę wrażenie, że panuje chaos, a ja niekoniecznie chcę mu się poddać.

Z drugiej strony, jak już będzie obowiązek maseczkowy, to jak go wyegzekowować, kary?

Może na wszelki wypadek zaopatrzyć się w jedną dyżurną. Bo koszt maseczki jest jednak mniejszy, choć tanie nie są, niż ewentualny mandat, a jak kupić, to którą?

Jakieś pomysły w tej sprawie, czym się kierować, na co zwrócić uwagę. Nie mam zamiaru wydawać grubej kasy, na coś co nie daje zabezpieczenia. 

.



J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości