J.a-kobieta J.a-kobieta
233
BLOG

Ktoś w to wierzy?

J.a-kobieta J.a-kobieta Rozmaitości Obserwuj notkę 6

image 

Zdjęcie podebrałam stąd 


Za malinami akurat nie przepadam, za to jestem fanką brokułów, a oni ci tzw. eksperci, czy naukowcy próbują ludziom wmówić, że jedząc brokuły złapią covid.

A zbadali już jak się ma covid na sztucznym jedzeniu, np. na "mięsie" drukowanym? Czy akurat ono i tym podobne wynalazki będą zachwalane jako te, które są najlepsze. Widzę, że marketing idzie pełną parą. Chcą ludziom obrzydzić naturalne produkty, po to, by z czasem sięgać po ich bezwartościowe.

Precz z podróbkami. 








J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości