J.a-kobieta J.a-kobieta
144
BLOG

Szyfrowane logowanie

J.a-kobieta J.a-kobieta Rozmaitości Obserwuj notkę 10

do Salon24 jak zauważył bloger @hephalump działa. Jednak zauważyłam, że gdy wchodzę na swój blog, to już tej kłódki nie ma, choć u @hephalum jest i to mnie dziwi. Jest jeszcze jedna rzecz. Gdy zakładałam blog, to wpisałam nazwę mango.11.salon24.pl, a aders jest zmieniony i pojawia się mango-11-salon-24-pl.salon24.pl, choć login jest w wersji prawidłowej i w taki sposób się loguję mango.11 i tego nie rozumiem.


image 


Czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego tak się stało?  Gdy wpisuję adres mojego bloga z kropkami, to dostaje komunikat, że nic z tego, muszą być myślniki, a ja ich nie dawałam podczas rejestracji, w sumie dziwne, a może nie? A do tego zdublowana nazwa salon24, raz z myślnikiem, a raz z kropką. Nie wiem, co o tym myśleć? Komuś też tak się zdarzyło, czy ja jestem "wyjątkowa".


image

J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości