J.a-kobieta J.a-kobieta
199
BLOG

To mi się podoba

J.a-kobieta J.a-kobieta Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 14

Twitter to dobre narzędzie. Można czasem znaleźć prawdziwą perełkę, jak choćby te zdania. Nie wiem jak się aplikuje gotówkę w różne kierunki, ale brzmi nieźle. Do tej pory myślałam, że aplikować można na stanowisko, a tu okazuje się, że pieniądze też da się aplikować. Kurczę, jestem jakaś niedzisiejsza i nie ogarniam rzeczywistości. Na co by tu zwalić? może te upały mi szkodzą. 

image 

Za słownikiem języka polskiego:

aplikować

1. «odbywać aplikację – praktykę»
2. «stosować lub podawać lek albo kosmetyk; też: zalecać go lub przepisywać»
3. «narzucać coś komuś, stosować coś wobec kogoś»
4. «naszywać aplikacje»

Człowiek uczy się całe życie i teraz będę wiedzieć, że mogę sobie wolną gotówkę aplikować to tu, to tam i szafa gra.

J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura