J.a-kobieta J.a-kobieta
271
BLOG

Taki talent

J.a-kobieta J.a-kobieta Popkultura Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Nie często ma się okazję usłyszeć i zobaczyć brzuchomówcę. Jednak, gdy robi to dziecko, to tym bardziej jest zachwycające. W amerykańskim Mam Talent jest okazja, by posłuchać takiej małej brzuchomówczyni. Niewątpliwie najpierw trzeba mieć talent, dużo ćwiczyć, by być autentycznym w tym, co się robi. Dziewczynka znalazła sposób na siebie i widać podoba się publiczności.

Nie wiem, czy równie trudno jest tylko mówić, czy może śpiewać w ten sposób, nie wiem. Warto to zobaczyć.

 

Spodobał mi się ten występ i mam nadzieję, że części też przypadnie do gustu. Kariera przed tą dziewczynką stoi otworem. Takie umiejętności w tym wieku, nieprawdopodobne! Ma szansę wygrać. 



J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura