J.a-kobieta J.a-kobieta
211
BLOG

Działa u kogoś poczta wewnętrzna?

J.a-kobieta J.a-kobieta Rozmaitości Obserwuj notkę 16

Przyznam, że rzadko korzystam z tej formy komunikacji. Jednak kilka dni temu, chciałam wysłać prywatną wiadomość do blogera i niestety nie mogłam. Jest przycisk napisz wiadomość tylko, że jak go wciskam, to nic się nie dzieje. Żaden z dostępnych przycisków nie funkcjonuje i nie wiem, czy tylko u mnie, czy wszystkim zabrano taką możliwość i zrobiono to bez ostrzeżenia. Coraz mniej tu można i widać, że jeszcze jest dostępna możliwość pisania i komentowania. Pytanie, jak długo taką funkcję będą mieć tacy zwykli blogerzy, jak ja?

Raz na jakiś czas, mogę chcieć o coś, kogoś zapytać prywatnie i nie mam jak. Może da się uaktywnić pocztę, a ja nie wiem jak to zrobić. Ktoś ma pomysł.

image 

Ciekawi mnie, czy jakby komuś udałoby się do mnie wysłać wiadomość, to czy mogłabym ją w ogóle odczytać, nie mówiąc o odpowiedzi. Mam rozumueć, że tu prywatność nie istnieje i wszystko może mieć tylko formę publicznej notki?

J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości