J.a-kobieta J.a-kobieta
880
BLOG

Zmienią, nie zmienią?

J.a-kobieta J.a-kobieta UE Obserwuj temat Obserwuj notkę 28

imageUnia Europejska z troską pochyliła się na ludnością i zarządziła konsultacje, które dotyczą utrzymania, bądź zniesienia co sezon zmiany czasu. 

"Celem trwających od 4 lipca konsultacji jest zbadanie, co Europejczycy sądzą o zmianie czasu. O zdanie Komisja Europejska zwróciła się do obywateli wszystkich krajów Unii za pomocą dostępnego online kwestionariusza. "

Może i był dostępny, jednak jak w niego kliknęłam, to pojawiła się informacja, że serwer nie działa, bo chętnie wyraziłabym swoje zdanie w tej sprawie. Jestem przeciwniczką zmiany czasu i nie raz dawałam temu wyraz w swoich notkach, więc ucieszyłabym się, gdyby zwolniono mnie z tego głupiego obowiązku. Zdaję sobie sprawę, że jako jednostka niewiele znaczę.Cciekawe jak głosowali ludzie w poszczególnych krajach, ilu było za utrzymaniem, a ilu przeciw? pewnie tego nam nie powiedzą.

Najlepsi byli rolnicy ze swoją argumentacją:

"Komisja Europejska nie zgadza się z jednym z argumentów wysuwanych przez rolników, którzy twierdzą, że zmiana ustaleń dotyczących czasu wpłynęłaby niekorzystnie na biorytm zwierząt hodowlanych. "

Nic o biorytmie ludzi, bo dla nich zwierzęta są najważniejsze, choć gdy zajmują się nimi, to na pierwszym miejscu powinni jednak postawić siebie, gdyż jak oni są zadowoleni, mają mniej wypaczony biorytm, to zwierzęta też skorzystają. Zawsze należy zaczynać od siebie.

Dziś upływa termin konsultacji i pewnie niebawem dowiemy się zmieniać, czy nie, bo październik za pasem, więc trzeba przygotować się psychicznie. W tym roku powinna być ostatnia zmiana. Przechodzimy z czasu letniego na zimowy i tego się trzymamy. To jest prawidłowy czas i nie da oszukać się organizmu.



J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka