HareM HareM
377
BLOG

Lewandowski podsumował Smudę

HareM HareM Robert Lewandowski Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

 

Ponieważ nie czytuję GW-na*, więc nie mam informacji z pierwszej ręki. Ale właśnie, przez przypadek, przeczytałem na Onecie streszczenie wywiadu jakiego nasz najlepszy piłkarz udzielił był Błońskiemu redaktorowi. Nie zostawia na Dyzmie suchej nitki. A weźmy pod uwagę, że to musiało jeszcze przejść przez GóWnianego cenzora, który nie mógł nie brać pod uwagę, że sprawa dotyczy partyjnego aktywisty PO, było nie było członka słynnego na cały świat komitetu wspomożenia kandydata na pRezydenta.

Robert Lewandowski to jest facet, który nigdy nie mówi za dużo. Mówi treściwie i w sam raz. I najważniejsze. Mówi jak jest. Jeśli powiedział, co powiedział to mam prośbę do wszelkich obrońców byłego trenera i założycieli KOS-ów. Komitetów Obrony Smudy znaczy. Proszę się już z łaski swojej przymknąć. Na stałe.

 

* - serdecznie polecam, od 20-tu lat mam lepsze krążenie

 

 

 

HareM
O mnie HareM

jakem głodny tom zły, jakem syty to umiem być niezły

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport