MarekMosio MarekMosio
496
BLOG

Czego się jeszcze dowiemy?

MarekMosio MarekMosio Polityka Obserwuj notkę 3

Witam!

 

Od dziś będę starał się pisać od czasu do czasu coś na tym blogu. Zdecydowałem się szczególnie po ostatnich artykułach które pojawiły się w lokalnej gazecie.

 

Nowe czasopismo na powiślu dąbrowskim, które wydawane jest od trzech miesięcy porusza coraz bardziej radykalne i kontrowersyjne sprawy. Po tym jak dowiedzieliśmy się że wicestarosta zarabia za dużo oraz że wicestarosta był albo nie był członkiem PiSu podczas wyborów na powiślu teraz w gazecie opublikowano artykuł: "Dąbrowskie szkoły ogłupiają". Pisze o tym gdyż to bezpośrednio mnie dotyczy ponieważ jestem uczniem jednej z nich. Z jednej strony można by nie zainteresować się pojedynczym artykułem, jednak śledząc przez kilka miesięcy nową gazetę przypuszczać można że coś nowego dowiemy się w kolejnych numerach. Mnie osobiście tytuł tego artykuły głęboko dotknął, nie chce powiedzieć że obraził. Ja jestem ciekawy czy opinię gazety podziela większość uczniów oraz nauczycieli. Szkoła jest miejscem nauczania i  nie powinna być areną przepychanek politycznych. Redakcja gazety najwyraźniej nie przemyślała sobie chyba ataku na dąbrowskie szkolnictwo. Wydawcy a więc członkowie pewnej partii z powiśla, rządząc przez 4 lata nie podnieśli poziomu nauczania, jak można się dowiedzieć czytając najnowszy artykuł. Więc czemu sami siebie "wkopują" i to jeszcze przed wyborami. Tego możemy się tylko domyślać, jednak ja jako uczeń stanowczo muszę zaprotestować przeciw nazywaniu m.in. mojej szkoły tą która ogłupia. Pytam się skąd PM ma takie informacje?

MarekMosio
O mnie MarekMosio

Komentuje politykę, samorząd, procesy jakie zachodzą w społeczeństwie. Pasjonat historii. Rowerzysta i fan skoków narciarskich. Dawniej dziennikarz radia studenckiego oraz lokalnego medium. Więc czasem będzie co czymś innym niż polityk :)   *Artykuły są przedstawieniem poglądu i opinii jego twórcy. Przypisywanie instytucjom lub organizacjom, z którymi związany jest autor zdania, które przez niego jest wyrażane, jest wynikiem niepoprawnego i nieumiejętnego interpretowania tekstów oraz definicji bloga.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka