marekpolandia marekpolandia
176
BLOG

Pamiętam...

marekpolandia marekpolandia Kultura Obserwuj notkę 0

Pamiętam jak po  opuszczeniu rzymskiego siedziska trafiłem do osób, które w prostocie serca wielbiły naszego Ojca  i siebie nawzajem.  Niezapomniany zielony obraz.
Czyniły to  tak, jak im serce kazało, jeno wszystko kończono chrystusową chwałą.Pomyślałem wówczas CIAŁO - to ciało chrystusa. Wszystko rozpadło  nim  co popadło. Z Tysiącbiblią pod pachą  ja wtedy chodziłem , co rusz Jahwe tymże na stół zasadziłem. Lecz oni czytali już WŁADKA przekładkę,  w niej boga nie było już tak jak mój Jahwe.
Powodem rozpadu było PISMO ŚWIĘTE, i ja miałem święte i oni też święte. Dlaczego to święte zniszczyło zachętę? Czy aby na pewno to było te święte ?


Sądziłem że ziemia nam zwadę zadała, bo ja na swej kuli hologram oblatał, a one niebogie po ziemi chodzili ni w kosmos ni w srosmos, ni w nic nie wierzyli. Smotriłem  ja na nich zdziwionymi oczy, a co to, to ,to, to, za dziwni prorocy?
Pięć lat przeminęło mnie rozum powrócił, Jahwego NIEboga  ja w konta odrzucił. Lecz nawet z tym Jahwem jak wpadł na salona, od razu wyparła  ta sama wciąż sfora. Ja pytam się na co to, po co to, komu ? Nie lepiej mieć wszystko i skończyć z faszysto? Mam rozum swój, mam DNA, pojęcia ja nie mam  w co to to  to gra. LOGIKI to nie ma czy jaki to gwint, toć rozum rozumem i na co to bździć?


Obiady gotować, podłogi szorować, co święta głosować , bigosy próbować. Na co to komu zrozumieć nie mogę, choć wlazłem na szafę , wciąż widzę podłogę. A chciałbym obaczyć coś więcej niż toto, co muszę to  zmywać  uświęcać roboto. Jedyne co można zrozumieć, założyć  – programy działają i ich ogłupiają. Receptę ja mówię nie sypiam po nocach a grochem jak zasiał, tak zasiał i kropka. A kropka to co  jest - mur nie do przebycia,  a może  jest murem nie do przepicia? Toć zrozumże ,  zrozumże se jeden z drugiem, żeś w nędzy uwięzion , a czas twoim sędzią.  Siwiejesz,  marniejesz, głupiejesz dziadziejesz, toć o co ty walczysz  - na stół kładę karty…


                                                                                                       ***


Władysław Karpowicz – tłumacz Nowej Biblii Gdańskiej - NBG. Przekład Władysława nie miał żadnych, ale to żadnych ODNOŚNIKÓW. Pracował nad nim 15 lat, za co został zhejtowany przez salonową SFORĘ, albowiem jako JEDYNY ze wszystkich, przemycił nieco PRAWDY w NBG. Dziś sprawa wygląda tak;


image

I tak;


image


Gdyby nie te 3 wersety Władysława, PRAWDY by dziś jeszcze nie było ni joty, a tak coś już wiemy. Władysław w swych filmikach, rozprawia o ziemskiej kuli. Nigdy w te brednie nie wierzył. Inaczej nie napisałby jako JEDYNY w Rdz1,1 NIEBIOSA,  w Rdz1,2 – NIEWIDOCZNA, a w Rdz1,3 ŚWIATŁO.


Zakochałem się w jego głosie. Z tych filmików zrobiłem mp3 i słuchałem, słuchałem, słuchałem. Władysława hejtowano głównie za to, że jako JEDYNY, przetłumaczył w ewangelii, że krzyż chrystusa należy ODRZUCIĆ,  a nie zarzucić i dźwigać. Chce se dźwigać kto jemu broni, lecz niechaj do dźwigania nie czepia nikogo.

Władysław spędził sporo czasu , na tłumaczeniu SFORZE w necie, coby JAD zechciało toto powstrzymać nieco.


image


Spójrzcie na tytuł – BLIŻEJ prawdy, a nie PRAWDA. Władysław to gość nie z tej ziemi.


https://www.youtube.com/watch?v=M51C0EDb4MU


Takich biblijnych filmików Władysław nagrał 7. Może jeszcze są do odnalezienia na YT? Toć po śmierci ciała, sam by ich przecie nie skasował.


image


Ja tam se tam mam wszystkie 7, choć gdzieś mi się jeden zapodział jak widzę. Jak to się zrobiło? Bede musiał z pendrajwa na powrót zarzucić do kompa. Komplet to komplet.


Obiło mi się o uszy, że  Ślaskie TOWARZYSTWO Biblijne,  szukało dla niego jakiegoś kąta, bo nie miał gdzie się podziać. Sporo zarobił na tłumaczeniu Pisma Świętego - nieprawdaż kolego?

Marek Sujkowski


 Jestem biblijnym miłośnikiem , piewcą  Prawa WOLNOŚĆ I PRAWDA. Prawdy  zacząłem  poszukiwać osobiście . Okazało się, że odnalazłem ją w Biblii, a także za oknem - na nieboskłonach. Trzeba było jedynie nauczyć się języka biblijnego zwanego hebrajskim, oraz poznać zasady biblijnej gramatyki.Zajmuje to jakieś 3 lata pracy, po 12-16 godzin na dobę. Jednakowoż efekty tej morderczej roboty, okazały się bardzo owocne i pożyteczne.  Przeto tymże właśnie owocem  pragnę podzielić się z internautami - odwiedzającymi  salon 24.pl. marek sujkowski.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura