65.M.K. 65.M.K.
242
BLOG

PANDEMIA a może to tylko wstęp - do ....

65.M.K. 65.M.K. Społeczeństwo Obserwuj notkę 33

... "owa pandemia wirusa to nieudany atak III wojny światowej" ... ( Muki ) 

taki nie bardzo trafiony wstęp do .... wojny - bez wojny i wojowania - bo żołnierza zastąpił wirus z koroną...

Trafił za wcześnie - choć robiono wszystko aby "go" ukryć. Eksport chinoli ( opieka na seniorami) przede wszystkim do italiańców  ale i usa , a  i  New Zealand... &  Stare rpa .

choć żołnierze nie będą wojować - "Ten który chce z Was przetrwać, musi się stać prywatnym, domowym, dobrze wyszkolonym - żołnierzem "  ( Muki )

co nas czeka w najbliższej a i dalszej przyszłości, bo jak widzę niewiele mamy przygotowane, tak naprawdę, to bardzo niewiele..., 

 

65.M.K.
O mnie 65.M.K.

miałem swoją przygodę z 50. byłem 55. 60. -  JESTEM "65" ... mam Nadzieję na 70 - tkę ...  a może i 120 - tkę ...  uczę się rozumieć ... 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo