martini077 martini077
1002
BLOG

Jednak to zrobili. Zlikwidowali Chór Polskiego Radia w Krakowie.

martini077 martini077 Rozmaitości Obserwuj notkę 34

 

„Rada Nadzorcza Polskiego Radia podjęła ostateczną decyzję o likwidacji Chóru Polskiego Radia”
 
Zdrojewski, rzekomo minister kultury. Chyba nie polskiej, skoro po takim skandalu jakim jest likwidacja chóru będącego polską perełką nie podał się do dymisji. Wg mnie to karykatura ministra kultury. Gowin, poseł z Krakowa, minister sprawiedliwości. Psiakrew. Jakiej sprawiedliwości? Chyba jakiejś mongolskiej, nie obrażając Mongołów, skoro dalej autoryzuje władzę, która dopuszcza się likwidacji jednego z filarów polskiej kultury.
Wg mnie mamy w Polsce rządy ludzi, którzy podszywają się pod tytuły, które powinny być dla nich zaszczytem, wezwaniem do służby własnemu krajowi.
Wg mnie,  likwidacja Chóru Polskiego Radia jest symbolem rządów bezwzględnych  ciemniaków.  Nieudolnych prymitywów, którzy nie są w stanie wygospodarować kwoty mniejszej niż dwa miliony polskich złotych na rzecz instytucji prawdziwie wartościowej i Polsce bardzo potrzebnej. Polsce ale nie tym troglodytom, którzy dorwali się do władzy.
Wg mnie rządzą teraz Polską ludzie bez kwalifikacji, bez wyobraźni, bez honoru. Za to mistrzowie kłamstwa i lansu. Wg mnie to barbarzyńcy.
Pustoszą Polskę.
 
http://www.rp.pl/artykul/839149.html
martini077
O mnie martini077

Lubię analizować rzeczywistość. Należę do pokolenia dobrze pamiętającego stan wojenny, i to zapewne ukształtowało moje poglądy polityczne. Byłem kinomanem. Wzruszam się słuchając oper. Kraków, Florencja, Góry Świętokrzyskie to moje ukochane miejsca na ziemi.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości