Martynka Martynka
2132
BLOG

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie, co się stało z moją notką?

Martynka Martynka Rozmaitości Obserwuj notkę 110

 Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie, co się stało z moją ostatnią notką „Piloci walczyli do końca, dramat rozpoczął się przed brzozą” proszony jest o informację. Z nieznanych mi powodów notka, będąc już w salonowych czeluściach, bez żadnej ingerencji z mojej strony, w dniu wczorajszym, w godzinach popołudniowych nagle zniknęła wraz z komentarzami. Dodam, że zdarzyło mi się to po raz pierwszy od czasu rozpoczęcia przygody z Salonem24. Pytani o tę sprawę admini niestety nie odpisali na mojego maila, a ja tylko chciałabym wiedzieć, co się stało: czy wystąpił jakiś problem informatyczny, czyjś błąd, czy może notka komuś się nie spodobała i postanowił ją usunąć bez wiedzy autora?

Ktokolwiek wie coś na ten temat proszony jest o informację. Z góry dziękujęJ

Martynka
O mnie Martynka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości