bufon bufon
147
BLOG

Razem z Ojcem wiedzieliśmy, że to lipa

bufon bufon Amber Gold Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Szukałem wczoraj w necie tej wypowiedzi, ale po 5-ciu latach nie znalazłem. Nie dziwne, zwłaszcza że była to wypowiedź mówiona (telewizyjna), a nie tekstowa (gazetowa). Może jednak pamięta ją jeszcze ktoś poza mną, bo ciekawie wygląda na tle tej wczorajszej Michała Tuska.


To było w ostatnich dniach sierpnia albo pierwszych dniach września 2012 r. Właśnie runęło Amber Gold, a miesiąc wcześniej upadła spółka OLT Express. W internecie jednym z najmodniejszych było zdjęcie grupki polityków i samorządowców Platformy, własnoręcznie ciągnących po pasie startowym jeden z samolotów OLT. Ówczesna opozycja spod znaku PiS ujeżdżała na nim jak na łysej Kobyle. I wtedy zobaczyłem i usłyszałem w jednej z telewizji (TVP ?) krótką wypowiedź na ten temat ówczesnego złapanego gdzieś w przelocie europosła Jacka Kurskiego.

Lubiący być w centrum uwagi i jak zawsze pragnąc zabłysnąć, komentując wcześniejsze zaangażowanie lokalnych polityków Platformy w uruchomieniu centrum OLT Express w Gdańsku, a wówczas już odżegnujących się od tego, z szerokim uśmiechem rzucił do kamery mniej więcej taki tekst: „Niech nie mówią bzdur, że nic nie wiedzieli o tym czym było Amber Gold i o stanie OLT Express. W Gdańsku przecież wszyscy o tym wiedzieli”.

 Na dwa-trzy tygodnie europoseł zniknął mi z telewizyjnych oczu, a po tej przerwie jego wypowiedzi były już bardziej zgrane z oficjalną linią partii opozycyjnych.

 

Ps.1:

Kto chce, niech w to wierzy, kto nie chce, niech nie wierzy. Ja wiem co słyszałem i co pamiętam. Choć wolałbym na dowód swoich słów podać stosowny link.

 

Ps.2:

Kto chciał, ten rzeczywiście miał pogląd na Amber Gold odbiegający od rzeczywistości z jej reklam. Czy to opierając się na kilku artykułach choćby w Gazecie Wyborczej, autorstwa np.: Macieja Samcika (ale nie tylko), który już w 2010 r. w swoich artykułach ostrzegał przed lokowaniem swoich oszczędności w ten parabank. A kto nie lubił GieWu, mógł mieć w pamięci jeszcze aferę Madoffa z 2008 r., lub kilka rodzimych choć mniejszych piramid finansowych z początku naszego wieku. 

bufon
O mnie bufon

kontestator bolszewizmu, wróg nazizmu, antagonista faszyzmu, tępiciel hipokryzji, nieprzyjaciel pisizmu, krytyk klerykalizmu, sympatyk rozsądku, powściągliwości, zrównoważenia, trzeźwości, racjonalizmu, humanizmu, panenteista, Namolna bolszewia będzie banowana

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka