Mefi100 Mefi100
322
BLOG

Odszkodowanie.

Mefi100 Mefi100 Rozmaitości Obserwuj notkę 3

    Dzisiaj postanowiłem wziąć się nieco za swoje sprawy i złożyć  pozew o odszkodowanie. Ale jeśli ma być odszkodowanie to i musi być szkoda. W moim wypadku jej nie ma. Cytaty pochodzą tylko z jednego, sądowego pisma:

   „Dłużnik powtórzył twierdzenie swojego zagrożenie życia z powodu braku pieniędzy na wykupienie leków”.  Ale kłamię! Dodam, że byłem już miesiąc po udarze mózgu. Ale sąd jeszcze o tym fakcie nie wiedział. 
   „Dłużnik, bądź w ogóle nie pracuje, bądź po prostu ukrywa przed organem egzekucyjnym swoje dochody, podobnie jak ukrywa swoje miejsce zamieszkania”. 
    „Praktycznie jedynym okresem, w którym było wiadomo,  gdzie przebywa dłużnik, był okres osadzenia w zakładzie karnym”. 
   „Ponadto od lat dłużnik wręcz szantażuje organy egzekucyjne i Sądy swoim stanem zdrowia, stwierdzając, iż efektem działania organów państwa  jest jego choroba”. 
   „Dłużnik podaje, że pozostała  mu po zajęciu kwota 160zł.  nie wystarcza nawet na egzystencję i wykup leków”. Z powodu mojej wrodzonej rozrzutności  na więcej mi już nie starczało.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
   Choruję na chorobę neurologiczną. O pracy nawet nie ma mowy. Napisałem wspomnienia o swoich przeżyciach w więzieniach niemieckich i polskich. http://wydaje.pl/e/wiezienia5
Mam je też na komputerze w formatach epub i mobi. Wyślę je po podaniu adresu maila i rodzaju formatu.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
JAK PRZEKAZAĆ 1%?
Wypełniając zeznanie PIT, należy obliczyć podatek należny wobec Urzędu
Skarbowego.
W rubryce WNIOSEK O PRZEKAZANIE 1% PODATKU NALEŻNEGO NA RZECZ ORGANIZACJI
POŻYTKU PUBLICZNEGO (OPP)
* Wpisać numer KRS: 0000270809
* Obliczyć kwotę 1%
W rubryce INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE (bardzo ważne!)
* Marian Stefaniak 1297
Darowizny:
Fundacja Avalon - Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym,
Michała Kajki 80/82 lok. 1, 04-620 Warszawa
nr rachunku odbiorcy: 62 1600 1286 0003 0031 8642 6001
Prowadzone przez: BNP Paribas Bank Polska SA
Tytuł wpłaty: 1297 Marian Stefaniak
Przelewy zagraniczne:
International Bank Account Number
IBAN: PL62 1600 1286 0003 0031 8642 6001
SWIFT/BIC: PPAB PLPK
 
Mefi100
O mnie Mefi100

Świat ten jest już tak zbudowany: rządzą nim nie najmądrzejsi lecz najbardziej bezwzględni, Często też, zwyczajni głupcy. Niestety, nie jestem jeszcze wystarczająco stary żeby mi skleroza pozwoliła o tym zapomnieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości