Mila Nowacka Mila Nowacka
1526
BLOG

Moralność Pani TB

Mila Nowacka Mila Nowacka Rozmaitości Obserwuj notkę 107

 

U Pani Bochwic jako motto bloga widnieje piękne wyznanie:

Lubię prawdę i wolność

Jednakże prawda i wolność według Pani Bochwic nader przypomina moralność w wydaniu Pani Dulskiej.

Pani Bochwic napisała jakiś czas temu notkę na temat programu Tomasza Sekielskiego, dotyczącego osoby Jarosława Kaczyńskiego.

Pani Bochwic tego programu nie widziała, ale nie przeszkadzało to Jej mieć wyrobionego stanowiska w sprawie.

Ja program oglądałam i wzięłam udział w fascynującej dyskusji. Ktokolwiek tę notkę czytał:

http://tbochwic.salon24.pl/271223,zlamali-kodeks-etyczny-zawodu-psychologa

wie, że trzymałam się meritum. Tego się dziś sprawdzić nie da, bowiem niemal wszystkie moje komentarze zostały po prostu usunięte.

Niestety – moje wypowiedzi nie były po linii Pani Bochwic.

Ostatni (jak dotychczas) komentarz we wspomnianej notce Pani Bochwic bowiem brzmi:

@All

Wystarczyło 3 dni nie zaglądać do bloga. Milqam Nowacka (troll zwykły) i venomico (troll intelektualista) niemal zniszczyli mi stronę komentarzy. Spadajcie. Won.

TERESA BOCHWIC 159 2573  | 27.01.2011 11:39

 

niemal zniszczyli mi stronę komentarzy

 Zatem odmienny pogląd niszczy!? A kogo? 

 Spadajcie. Won

 Zaiste całkowicie naturalna reakcja osoby, która lubi prawdę i wolność.

Prawda i Wolność, którą tak lubi Pani Bochwic to jest jedynie ta prawda, którą ona sama uznaje i ta wolność, na którą zezwala.

Zalecam Pani Teresie Bochwic zaktualizowanie sobie znaczenia pojęcia „troll”. A także przemyślenie, czy motto bloga nie powinno raczej brzmieć „Dzielę  poglądy  na  moje i  błędne”.

Napisałabym to wszystko najchętniej bezpośrednio Pani Teresie Bochwic, ale niestety, jest pierwszą osobą (i jak dotąd jedyną, o której wiem), na której blogu nie mogę komentować.

Aż się chce zapytać, jaką formę „bana” dla myślących inaczej przewidziałaby Pani Bochwic  w sytuacji, gdyby popierana przez Nią linia polityczna pewnego dnia „weszła w życie” i stałą się linią rządzącą, a myślący inaczej w opozycji. Jakie działania proponowałaby podjąć w miejsce  Spadajcie – Won -  Ban? A jak zamierzałaby usunąć wypowiedzi myślącego inaczej?

Komentarze obraźliwe usuwam. Banuję chamów, klony i trolle bez względu na opcję, z której są. UWAGA NIE MAM KONT NA FACEBOOKU I NK Jakakolwiek wiadomość stamtąd, rzekomo ode mnie - nie jest ode mnie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości