Michał Jaworski Michał Jaworski
433
BLOG

Jarosław Kaczyński wielkimi krokami zbliża sie do prawdy o sobie

Michał Jaworski Michał Jaworski Polityka Obserwuj notkę 24

"o 17.30 byłem mężczyzną, teraz jestem kobietą."

"Ja nie jestem Władysław, jestem Zosia"

Wszechogarniająca politpoprawność powoduje, że zamiast powyższe wypowiedzi Kaczyńskiego odczytać doslownie, doszukujemy się w nich drugiego dna świadczącego o jego nietolerancyjności. 

Wprawdzie dowodów na to, ze Kaczyński jest kobietą jeszcze nie ma ale - gdyby przyjąć dychotomiczne założenie, że jedyną alternatywą dla płci męskiej jest żeńska a takie prezentuje sam Kaczyński, to przede wszystkim brak jest jakiegokolwiek dowodu, że Jarosław Kaczyński jest czy kiedykowiek był mężczyzną. 

Zauwazmy przy tym, że prawdę o sobie Kaczyński stopniuje, jednocześnie bacząc na reakcje publiczności, która dotychczas przyjmuje je z entuzjazmem. 

Wielki finał zapowiada się emocjonująco - czy padnie w nim ""Ja nie jestem Jarosław, jestem Balbina" ???

Bardzo były fizyk teoretyk, do 1982 pracownik naukowy. Autor referatu na I Konferencji Smoleńskiej. Dzisiaj sam zdziwiony, skąd w tym temacie i miejscu się znalazł. Archiwalne notki: http://mjaworski50.blogspot.com/ Odznaczony Krzyżem Wolności i Solidarności ale też podejrzany o przynależność do niedorżniętej watahy współpracowników gestapo.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka