Kazimierz Demokrata-Polski Kazimierz Demokrata-Polski
271
BLOG

Niewybuch- uczniowie wspierają nauczycieli.

Kazimierz Demokrata-Polski Kazimierz Demokrata-Polski Polityka Obserwuj notkę 9

"Jestem maturzystką jednego z podkarpackiego liceum, to o co dzisiaj zastałam w mojej szkole to istny ŻART. Aby wejść do szkoły, na lekcje do nauczycieli niestrajkujących, musiałam zostać spisana, a wyjście z niej mogło być możliwe jedynie za okazaniem dowodu. Osoby niepełnoletnie takiego przyzwolenia nie miały. Pomimo nieodbywających się lekcji, mieli siedzieć bezczynnie w klasach oczywiście bez opieki nauczycieli, gdyż całe grono strajkujących nauczycieli siedziało w jednej z klas, popijając kawkę. Zatem uczniowie wyskakiwali przez okna. Wchodzić na lekcje do nauczycielek, którym zależy na dobru uczniów , spotkałam się również z niemiłymi komentarzami. Protest miał nie wpłynąć na dobro uczniów, natomiast MY czujemy się oszukani i zdenerwowani całą sytuacją" - pisze do nas uczennica klasy maturalnej."

https://fakty.interia.pl/polska/news-uczniowie-muremzanauczycielami-opublikowali-spot,nId,2926632#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome


interesuje sie polityką, historią, literaturą, turystyką, filmem, fotografiką; kocham demokrację i prawde nieznosze obłudy fałszu i piaru

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka