Zajrzeć w wiadome...
Zajrzeć w wiadome...
Moja Wiara.pl Moja Wiara.pl
708
BLOG

Co Bóg myśli o Rozwodach ?

Moja Wiara.pl Moja Wiara.pl Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 15

Bóg nienawidzi rozwodów , wiemy o tym z Biblii, Pan Jezus w Nowym Przymierzu znanym jako Nowy Testament stwierdza wyraźnie, że jedynym akceptowalnym przez Jego Ojca powodem do rozwodu jest sytuacja, gdy doszło do zdrady, strona poszkodowana może wówczas się rozwieść, ale nie musi, może wybaczyć, jej wola. Jeśli wybaczy, możliwość rozwodu ustaje, należy także uznać, że fakt współżycia po takiej sytuacji, gdy zaistniała wiedza o zdradzie, jest jednoznaczny z wybaczeniem.

Tak to wygląda od strony Biblijnej i wyszukiwanie przeróżnych furtek mających usankcjonować rozwód jest sprzeczne z Biblią, czyli z Wolą Bożą, wejście na tą ścieżkę jest nieakceptowalne dla chrześcijanina.

W skrajnych przypadkach może nastąpić coś co nazywa się separacją, ale to już jest odrębny temat, w każdym bądź razie, osoby będące w separacji nadal pozostają związane węzłem małżeńskim. 

Tak sprawa wygląda i każdy kto twierdzi inaczej jest w błędzie i wprowadza w błąd, szerzy zgubną naukę jeśli tak naucza i zda z tego postępowania sprawę w dniu Sądu, przyczynia się do zamieszania i sankcjonowania rozpusty. 

Niech Bóg da wam właściwe zrozumienie i ustrzeże od grzechu, który może pozbawić chrześcijanina łaski Bożej. 

Alleujah!

Wierzę w Jezusa jako w Syna Bożego.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo