fot.Krzysztof Kuczyk/FORUM
fot.Krzysztof Kuczyk/FORUM
monarchia.info.pl monarchia.info.pl
290
BLOG

Kazik Staszewski: Monarchia? Jestem za! Gwarantuje lepsze rządy niż demokracja –

monarchia.info.pl monarchia.info.pl Polityka Obserwuj notkę 2

Zdaniem popularnego wokalisty grupy „Kult”, Kazimierza Staszewskiego, monarchia gwarantuje rządy ludzi kompetentnych. W jego ocenie reżim demokratyczny nie spełnia stawianych przed nim oczekiwań. W wywiadzie udzielonym Jackowi Nizinkiewiczowi z „Rzeczpospolitej” artysta ujawnia także swoje opinie o Komorowskim, Platformie, rządzie PiSu oraz Pawle Kukizie.


"Jestem konserwatystą, jeśli chodzi o stosunki interpersonalne, kwestie społeczne. Instytucja rodziny i te wartości, które ona ze sobą niesie, są dla mnie istotne. Natomiast gospodarczo jestem liberałem" -powiedział Kazik i dalej mówi:

"Jestem zwolennikiem grupy światłych ludzi, która doradza światłemu królowi. Wydaje mi się, że monarchia gwarantuje bardziej kompetentnych ludzi na publicznych stanowiskach niż rządy, które pochodzą z wyboru – takie na które głosuje z taką samą wagą ktoś niemający zielonego pojęcia, na kogo głosuje, kierując się np. wyglądem zewnętrznym kandydata, jak i profesor politechniki" – stwierdził wokalista „Kultu”.

 

"System demokracji parlamentarnej i demokracji w ogóle jest w ten sposób latami tworzony, żeby wskazać odpowiedzialnych było jak najtrudniej" zauważył Kazik w kontekście niewyjaśnionej do dzisiaj katastrofy smoleńskiej

 

Źródło: „Rzeczpospolita” dodatek „Plus Minus”

 

 

Zobacz również: http://www.monarchia.info.pl


 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka