BEwka Konewka BEwka Konewka
251
BLOG

Kobieta na Kwarantannie

BEwka Konewka BEwka Konewka Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Kobieta na Kwarantannie 

 

Ponad trzy tygodnie już na kwarantannie siedzę, 

I nic tylko biedzę się i biedzę. 

 

Ale tak najbardziej zaczęło mi doskwierać, 

Że nie musze się ładnie ubierać. 

 

Nikt nie widzi przecież mnie, 

Nawet mąż co siedzi obok mnie, też nie, 

Komputer też mnie nie widzi,  

I wirtualnie z ekranu szydzi. 

 

Nikogo nie ma do kokietowania, 

A więc po co mi te wszystkie ubrania. 

 

Dla koleżanek też się kiedyś stroiłam, 

I w nie jednej zazdrość pobudziłam. 

 

Miałam wtedy satysfakcje cichą,  

Bo we mnie drzemie niezłe „licho”. 

 

A teraz jak patrzę na siebie w lustrze, 

To widzę się w ubraniowym ubóstwie.  

 

Jak tak dalej pójdzie, to mody smak mogę stracić, 

I już piękną się nigdy nie zobaczyć.  

 

Wiec nie dajcie się dziewczyny, 

Bo w „kozi róg” się zapędzimy. 

 

Tylko dla siebie zacząć trzeba ubieranie, 

Bo zima, wiosna lub lato przeminie,  

a ubranie z etykietką nam w szafie zostanie. 

 

Popatrzcie w lustrze na siebie krytycznie, 

Makijaż zróbcie i włosy zafarbujcie ślicznie. 

A gdy już się wystroicie, 

To „selfie” sobie zrobicie. 

 

Ja też nie dam się tej zarazie, 

I piękna będę jak z domu wreszcie wylezę. 

 

 



Natchnienie przyszło niespodziewanie Po prostu niesłychane

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości