neosofista neosofista
126
BLOG

Pierwszy odcinek mojej powieści - zachęcam do czytania.

neosofista neosofista Kultura Obserwuj notkę 0

Tak jak zapowiadałem w mej poprzedniej notatce na tym blogu, piszę dwie powieści. Właśnie opublikowałem u siebie pierwszy rozdział (odcinek) jednej z nich - pt. "Prawdziwe zło".

Oddaję dziś Państwu do lektury pierwszy odcinek mojej powieści. Jednej z dwóch, jakie piszę równolegle. Jak każdy autor, ciekaw jestem reakcji Państwa – Czytelników, nań? Dlatego proszę o komentarze i słowa, czy to uznania, czy krytyki – nie ważne jakie, byle zawsze szczere! Dwie przestrogi dla Czytelnika. Przestroga pierwsza: nie próbujcie dociekać, kto jest kim i odnosić treści powieści do rzeczywistości, albowiem takiego związku nie ma. Powieść jest powieścią – zwykłą fikcją. I nie ma pierwowzorów, nawet, jeśli Wam się wydaje, że jest inaczej. I przestroga druga… Powieść jest przeznaczona tylko i wyłącznie dla czytelników pełnoletnich (18+)!

Link do odcinka pierwszego: https://sponsorowani.pl/blog/martin-swinsky-prawdziwe-zlo-odcinek-pierwszy-rozdzial-1/

neosofista
O mnie neosofista

Homo homini lupus est

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura