quwerty quwerty
234
BLOG

Naciąganie Fizyki , aby tylko wciskać kit narracji MAK ; Artymowicz i Manek. 1.2

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Manek dokonał drobiazgowej analizy  rozpadu  Tu-154  w zderzeniu z podłożem i   drzewami;  opisuje to z wielka pewnością siebie

tak jak niżej na zdjęciu:

image


Robi wrażenie ???

Robi  !!!

 Profesjonalne pomiary, elegancko zestawione  zdjęcia  z naniesiona sylwetką ; "mądre" opisy...


Tylko że....

.. to wszystko nie trzyma się kupy

Podobnie  jak    narracja MAK  , którą  wspiera Artymowicz.


Otóż Manek  pomija w swym opisie bardzo istotny szczegół, który  całkowicie kładzie  narrację MAK.

Pokazuje to na schemacie niżej:



   Gdyby zderzenie  samolotu  Tu-154  w  Smoleńsku  przebiegało  zgodnie  z prawami  fizyki  w  szczególności  z  Zasadą  Zachowania Pędu  , to  oderwany  ogon  powinien znajdować się po prawej,   a nie po lewej stronie  wrakowiska:
ogon oznaczony jest  nr  54.

Zgodnie z prawami fizyki, siła  bezwładności winna była spowodować ruch oderwanego  ogona  wzdłuż linii pierwotnego ruchu ogona do momentu oderwania; w tym przypadku to nie zachodzi- choć prawa fizyki obowiązują także w  Smoleńsku:  wniosek-  położenie  ogona dowodzi innego przebiegu  tego zdarzenia niż narracja MAK ( wspierana i przez  Artymowicza i przez Manka).

image


Manek  podkreśla jak ważne jest  "yaw"  - skoszenie- ale całkowicie  ignoruje  yaw, gdy  chodzi o położenie na wrakowisku ogona Tu=154.


:  ze względu  na    to że samolot  leciał  ze skoszeniem( yaw)  w lewą  stronę , to przed  zderzeniem  z podłożem  ogon  znajdował się  na prawo od osi  lotu  ( patrząc  w kierunku  lotu).

Po oderwaniu  zgodnie  z prawami  fizyki  ogon winien poruszać się  w przybliżeniu  wzdłuż  prostej  kreskowanej, czerwonej linii- i  zatrzymać się   kilkanaście  m na prawo od miejsca  jego spoczynku  na wrakowisku.

--

Tak się  dzieje  we wszystkich  normalnych katastrofach.

Np. katastrofa  samolotu Ił-76  na wyspie Timor ;

image

ogon nie jest  odrzucany gdzieś  w bok:

poniżej schemat  jak rozpadał się  kadłub  i gdzie  spoczęły  jego fragmenty

prędkość początkowa podobna  jak  w Smoleńsku

image







quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka