16 obserwujących
638 notek
556k odsłon
171 odsłon

Absurdalne wartości przeciążeń w raporcie Laska - sfałszowali czy niechluje ?

Wykop Skomentuj

   Fizycy  smoleńscy - na czele  z profesorem  Artymowiczem  z Uniwersytetu w Toronto  - indagowani  w tej kwestii milczą jak zaklęci.

Przemilczanie nic nie da,

Prawda  wyjdzie na wierzch.


  Jak to możliwe, że rzekomo najlepsi  eksperci  w Polsce wpisują do Raportu ( Załącznik  nr  4  tabela  2)  takie  absurdalne, nie fizyczne  wartości przeciążeń  ? !!

image


 na wykresie  widać to jeszcze  lepiej:

image

 Fizycznie  niemożliwe   jest  by  na długości   60 m  wystąpiły takie  zmiany przeciążeń !!

z  0,88  na  1,22;

 najpierw przyspieszenie  działa w dół by za chwilę, za mniej niż  sekundę wystrzelić w  górę

potem  przyspieszenie skierowane jeszcze mocniej w dół !

Jednocześnie-  wg wartości  przeciążenia z tej Tabeli  samolot  w momencie zderzenia  z brzozą się zniżał ze sporym przyspieszeniem- choć wg  innych parametrów tej Tabeli  i ogólnej  narracji- akurat się wznosił.


  Lasek winien publicznie się  z tego wytłumaczyć a jego eksperci - jesli  potrafią- doprowadzić wartości  w  tabeli  2  Załącznika  do takich  wartości  by były spójne i fizycznie możliwe.


http://faktysmolensk.niezniknelo.pl/files/pliki/raport/Zalacznik_nr_4_-_Technika_lotnicza_i_jej_eksploatacja.pdf

Dodatek:

Современные воздушные суда, оснащенные системой траекторного управления, будут испытывать перегрузку 0,5 g при порывах ветрах со скоростью около 20 м/с.

Вертикальные порывы 10 м/с будут вызывать перегрузку современных воздушных судов около 0,2 g, что соответствует среднеквадратичной точности выдерживания высоты более 15 м.

https://www.aviapanorama.ru/2017/09/masshtab-turbulentnosti-i-kriterii-bezopasnosti/



Wykop Skomentuj
Ciekawi nas Twoje zdanie! Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Salon24 news

Co o tym sądzisz?

Inne tematy w dziale Polityka