Fizycy smoleńscy - na czele z profesorem Artymowiczem z Uniwersytetu w Toronto - indagowani w tej kwestii milczą jak zaklęci.
Przemilczanie nic nie da,
Prawda wyjdzie na wierzch.
Jak to możliwe, że rzekomo najlepsi eksperci w Polsce wpisują do Raportu ( Załącznik nr 4 tabela 2) takie absurdalne, nie fizyczne wartości przeciążeń ? !!
na wykresie widać to jeszcze lepiej:
Fizycznie niemożliwe jest by na długości 60 m wystąpiły takie zmiany przeciążeń !!
z 0,88 na 1,22;
najpierw przyspieszenie działa w dół by za chwilę, za mniej niż sekundę wystrzelić w górę
potem przyspieszenie skierowane jeszcze mocniej w dół !
Jednocześnie- wg wartości przeciążenia z tej Tabeli samolot w momencie zderzenia z brzozą się zniżał ze sporym przyspieszeniem- choć wg innych parametrów tej Tabeli i ogólnej narracji- akurat się wznosił.
Lasek winien publicznie się z tego wytłumaczyć a jego eksperci - jesli potrafią- doprowadzić wartości w tabeli 2 Załącznika do takich wartości by były spójne i fizycznie możliwe.
Dodatek:
Современные воздушные суда, оснащенные системой траекторного управления, будут испытывать перегрузку 0,5 g при порывах ветрах со скоростью около 20 м/с.
Вертикальные порывы 10 м/с будут вызывать перегрузку современных воздушных судов около 0,2 g, что соответствует среднеквадратичной точности выдерживания высоты более 15 м.
https://www.aviapanorama.ru/2017/09/masshtab-turbulentnosti-i-kriterii-bezopasnosti/
Komentarze