quwerty quwerty
127
BLOG

Tajemnicza siła hamująca - ścieżka schodzenia - Smoleńsk 8:40:22 ; dla ekspertów.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 1

    O godzinie  8:40:22  , gdy samolot był na wysokości geometrycznej  ok. 290 m

- nagle samolot wyhamował prędkości   307 km/h do 290 km/h  w ciągu ok. 9 sekund;

oznacza  to,  że średnie opóźnienie  wynosiło  0,52 m/s2  

 a średnia  siła  hamująca  ok. 36000 N ( t.j. ok 3,5 Ton);

siła chwilowa musiała by być rzędu  50000 N  ( 5 Ton)

gdyż nie mogła od razu  zadziałać,  tylko  stopniowo narastać a potem spadać;

  opóźnienie  musiało by sięgać  rzędu 0,8 m/s2

-

- takie hamowanie winno być odczuwane przez  załogę i pasażerów;  ale w stenogramie  brak zapisów

świadczących o reakcji załogi lub działaniach związanych z tym incydentem


- Co mogło być  źródłem tej siły ?

- spadek  ciągu silników ? NIE  - gdyż pracowały na reżimie  minimalnym - obroty N1 33,8%

- mechanizacja skrzydła ? NIE - gdyż klapy były wysunięte na 36 ;

zresztą nie można wysunąć  klap na 45  ( co dałoby i tak za małą siłę)  ..  i  zdążyć  wycofać  w czasie 9 sekund

- zwiększenia  kąta natarcia ? NIE;   jak widać na wykresie kąt pochylenia był prawie stały , a nawet w końcu tego 9 sekundowego odcinka czasowego  - się zmniejszył


- czy jest coś jeszcze , co mogłoby wyjaśnić  ten tajemniczy incydent na wydruku  parametrów ?


image


-Czy to kolejny "błąd"  w wydrukach  parametrów ?

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka