quwerty quwerty
78
BLOG

MAK próbował kłamstwami przykryć manipulacje zapisami parametrów Tu-154 .

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 1

  To jest notka/ news na pierwszą stronę.


  Sprawca  zawsze zostawia  ślad.


 

   W celu wmówienia  narracji jakoby piloci Tu-154 próbowali lądować  łamiąc wszelkie  zasady , przepisy, lecąc bardzo ryzykownie- musiano sfałszować zapisy w końcówce  lotu " po ścieżce".

  W rzeczywistości  załoga Tu-154 wykonywała podejście  próbne,  dla którego wymogi jak dla ścieżki oczywiście nie obowiązują i nie mogą stanowić kryterium  oceny  ich postępowania - nad czym wydziwiał MAK  i Komisja  Laska.


- Zresztą  sam MAK- nieopatrznie -zostawił stosowny  zapis w raporcie:

  

Komisja uważa, iż faktyczne podejście wg systemu RSP+OSP nie było wykonywane.

Załoga wykonywała „próbne” podejście do lądowania

wg własnych środków z wykorzystaniem ABSU i automatu ciągu. Taki sposób podejścia do lądowania w RLE nie jest przewidziany, minimum meteorologiczne ani technologia pracy załogi nie są określone.

Raport  MAK str 191


  Aby uwiarygodnić  wersje jakoby  to piloci ponosili winę musiano "naciągnąć  parametry  w  zapisach z lotu bliżej  pasa".

- Ale zadanie to zostało wykonane  źle, albo też - nie jest możliwe  takie naciąganie parametrów , aby nie zostało to wykryte- zbyt wiele tu zmiennych i zależności.

A oto owe kłamstwo:


Po przelocie nad dalszą radiolatarnią prowadzącą, prawdopodobnie załoga ustaliła nakazaną prędkość 280 km/h.

Automat ciągu ustawił wszystkim silnikom zakres pracy mały gaz, jednakże

powodu dużego kąta zniżania nakazana prędkość została osiągnięta

dopiero po 40-45 sekundach.

Po ilu ?

a nie przypadkiem zbliżyli się do założonej predkosci 

- jakimś cudem !!!!

po ok. 7,5 sekundach  ...


Spójrzmy na wykres  prędkości  na tym odcinku:

image


Gdyby MAK uczciwie przedstawiała zdarzenia to winien był napisać tak:

Po przelocie nad dalszą radiolatarnią prowadzącą, prawdopodobnie załoga ustaliła nakazaną prędkość 280 km/h.

Automat ciągu ustawił wszystkim silnikom zakres pracy mały gaz, ..

 prędkość zadana została,osiągnięta  w  wyniku dwóch skokowych redukcji prędkości   

trwających: pierwsza - ok 7,5 sekundy  , druga  około 4 sekundy.


.. tylko, że

wtedy nie wytłumaczyliby się z tego jak mogło fizycznie  dojść do tak gwałtownej  redukcji prędkości do czego potrzebna  jest siła

średnia 3,9 Tony a chwilowa musiała  by przekraczać 5 TON !! ( gdyż siła nie mogła by zadziałać skokowo ale narastać a potem się zmniejszać)

dla zobrazowania: to siła większa niż  przy wypuszczeniu przy tej prędkosci klap 45 stopni ( z pozycji 36 stopni)


Pod tym kłamstwem  MAK ukrywającym rzeczywisty  przebieg zdarzenia podpisali się zasłużeni piloci i eksperci ZSRR  i Rosji.

image


https://doc.rmf.pl/rmf_fm/store/letn_otsenka2.pdf


 Te kłamstwa skopiowała Komisja Laska.

Wreszcie te kłamstwa  MAK od lat  wspiera bloger  salonu 24 - You-know-who

czyli profesor Uniwersytetu w Toronto   Paweł  Artymowicz- udzielający się po godzinach jako propagandzista

kłamstw  MAK;  także bezpośrednio  wspierał Komisję  Laska  w utwierdzaniu  kłamliwej  narracji MAK.

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (1)

Inne tematy w dziale Polityka