Król jest nagi
( Nowe szaty króla
Hans Christian Andersen)
Najpóźniej w lipcu 2010 roku polscy eksperci winni stwierdzić , że narracja MAK jest kłamstwem.
To rzecz banalna do wykrycia.
Wystarczy trochę orientacji w fizyce i elementarna orientacja w charakterystykach samolotu Tu-154M.
Oczywiście samolot Tu-154M nie mógł by przejść na wznoszenie rozpoczynając manewr go-around na wysokosci rzędu 10 m nad podłożem jak to jest w narracji MAK i jak to naginacze prawdy z MAK kropnęli się przy próbie dowodzenia swych racji na Symulatorze w Moskwie jak uczniak uczniak , gdy nie uwzglednili wznoszacego się terenu i w sprawozdaniu z eksperymentu piszą o wysokości 20 ma nad ziemią gdy w rzeczywistości ( uwzględniając wznoszący się teren) samolot miał 10 ma zapasy wysokosci !!!
pokazałem to w kilku notkach
tu dodatkowe potwierdzenie- dla osób które nie maja w tej kwestii wystarczającej orientacji i siła rzeczy musza opierać się na opiniach autorytetów- tu- specjalisci amerykańscy:
https://flightsafety.org/ap/ap_sept01.pdf
Samolot rozpoczął manewr go-round na wysokości ok. 24 m ( 80 stóp) przy predkości zniżania ok.9.8 m/s i klapach 30 ( podobnie jak Tu-154M - klapy 36 zamiast 45 ; Boeing 727 klapy 30 zamiast 40)
Samolot mocno przyziemił na płytę lotniska z prędkością zniżania prawie 7 m/s-
czyli zniżając się o 20 m wyhamował prędkość zniżania o ok 3 m/s.
**
Specjaliści amerykańscy w komentarzu napisali m.in.
wysokość 46 m nad poziomem podłoża była niewystarczająca dla możliwości zahamowania zniżania , gdy włączony był autopilot
i pojawiło się przechylenie na nos.
***
Czy to jest już teraz jasne ?
-Czy teraz ktoś jeszcze ma wątpliwości ?
Zobacz też:
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1192791,katastrofa-fizyki-w-smolensku-jak-prof-artymowicz-naginal-fizyke-newtona
Komentarze