MAK wymyślił narrację o 100g w jednym , podstawowym celu:
-przeciąć wszelkie dociekania, dywagację na temat przeżywalności katastrofy - rzekomego CFIT;
skoro przeciążenia były ponad 100g ...
... to szans na przeżycie nie było
taki komunikat - powielany potem przez media, w tym polskie- zawarty był już we wstępnym raporcie MAK z maja 2010 roku.
- Takie przeciążenia w tylnej części kadłuba to oczywiście fizycznie niemożliwe;
w katastrofie typu CFIT o tych parametrach zderzenia- nawet uwzględniając pozycję odwrotną w tylnej części kadłuba, blisko ogona - przeciążenia nie mogły by być większe niż ok. 20g
- tak napisałem na forum Katastrofa w Smoleńsku już w maju 2010 roku, niezwłocznie po przeczytaniu wstępnego raportu MAK.

Przypomnę na wstępie , że w podobnej katastrofie podobnego samolotu Boeing 727, Flight 66- tu rzeczywiście był CFIT w pozycji odwróconej - 2 osoby z personelu pokładowego zajmujące ostatnie miejsca na końcu kadłuba - odniosły tylko niewielkie obrażenia !!
Profesor Artymowicz z Uniwersytetu w Toronto udający po godzinach eksperta z zakresu Fizyki katastrof
- nagina Fizykę, aby wspierać kłamstwa MAK w tej kwestii-
w swej notce potraktował liczący ok. 30 m kadłub z kabiną pasażerską jako punkt materialny ;
zastosował urawniłowkę
tłumaczyłem jak pastuch krowie, że ze względu na pochłanianie energii zderzenia w trakcie pękania, rozrywania , miażdżenia i zgniatania elementów kadłuba uderzającego o ziemię pod kątem ostrym
- to im dalej od kokpitu tym przeciążenia będą mniejsze !!
To elementarz Fizyki Katastrof !!
Przejdźmy do katastrofy lotu JAL Flight 123 z 1985 roku , Boeing 747 - jedna z najtragiczniejszych w historii.
https://www.google.com/search?q=flight++123++crash&client=firefox-b-d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiXkoGBtvz1AhUEmIsKHVjkDvcQ_AUoAXoECAMQAw&biw=1536&bih=686&dpr=1.25#imgrc=D2NUjNdPcmn_yM
... samolot runął na górskie rejony środkowej części wyspy Honsiu. Spośród 524 osób na pokładzie (pasażerów i załogi), uratowano tylko czterech pasażerów ( przeżyło moment katastrofy zapewne sporo więcej osób na pokładzie -ale służby ratunkowe dotarły na miejsce dopiero po kilkunastu godzinach! więc zapewne sporo ciężko rannych zmarło wskutek wykrwawienia )
w raporcie oszacowano wielkość działających przeciążeń
na pasażerów i członków załogi zajmujących miejsca w przedniej i środkowej części kadłuba działały
przeciążenia rzędusetek g
cztery osoby przeżyły, ale były poważnie ranne; szacuje się że na te osoby zajmujące miejsca w końcu kadłuba
działały przeciążenia rzędu kilkudziesięciu g
i znów oczywiście powtarza się ten obraz jak w ilustracji wyżej-
im dalej od kokpitu tym przeciążenia mniejsze- istotnie mniejsze:

To jest pewne jak
2 x 2 =4
to pewne , że



-podobny obraz przedstawia się jeśli chodzi o stopień obrażeń; o ile
w przedniej i środkowej części dochodziło do rozczłonkowywania ciał ofiar
w w końcowej części kadłuba były tylko obrażenia wewnętrzne
i nawet obrażenie zewnętrzne nie były drastyczne
.
tu jest wiele zdjęć z miejsca katastrofy w tym zdjęcia ciał ofiar; wiele
bardzo drastycznych
ostrzeżenie: wejście w ten link oraz oglądanie tych zdjęć tylko dla osób odpornych na tego typu widoki
https://www.documentingreality.com/forum/f244/body-recovery-jal-flight-123-crash-8-12-1985-a-50513/
- Jak widać na zdjęciach, gdy na drodze kadłuba w tego typu zderzeniu stoją drzewa to na ich pniach pozostają fragmenty ciał, ubrań;
niczego podobnego nie obserwujemy w Smoleńsku, choć na zdjęciach z wrakowiska w jego centrum widać grube pnie paru drzew.
z tego wniosek ; że:
przebieg zdarzenia był inny niż wg kłamliwej narracji MAK wspartej przez Komisję Laska;
w Smoleńsku ciała osób na pokładzie nie zderzały się z pniami drzew
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka