18 obserwujących
955 notek
677k odsłon
  217   0

Piętnaście precedensów demaskujących kłamstwa MAK - zamach w Smoleńsku.

1.  Pierwszy raz w historii  katastrof typu CFIT i zderzeniu w ostatniej fazie zniżania "po ścieżce" - wyrwane czarne skrzynki z miejsca  zamocowania w ogonie.

( w  dość podobnej do narracji MAK  katastrofie Ił-a  na wyspie Timor, skrzynki pozostały oczywiście w miejscu zamocowania w ogonie - aby zostały wyrwane  niezbędne  są prędkości  zderzenia  powyżej 400 km/h


2. Pierwszy raz w historii katastrof typu CFIT  - brak śladu pierwszego uderzenia  kadłuba w miękkiej  ziemi.



3. Dźwigar centropłata znaleziony  parę dziesiątek metrów od wrakowiska wlasku.


4. Tak wiele ciał  pozbawionych odzieży- co nigdy nie miało miejsca przy podobnych parametrach zderzenia

( jak dowodzą przykłady z innych katastrof może to mieć miejsce przy prędkościach powyżej 400 km/h.)

5.    Rzekome  przeciążenia 100g  przy  „ upadku  o  niskiej  energii”.  Niezgodność  z prawami  fizyki.

( w tylnej części kadłuba mogło być najwyżej rzędu 20g)


6. Rekord  świata w  szybkości  rzekomo  wykonanych  sekcji  zwłok (  i nie dopuszczenie  do nich polskich  prokuratorów).


7. Nadzwyczajne  rozdrobnienie    kadłuba – nie było  katastrofy  o podobnych parametrach( prędkość  , kąt  upadku,  podłoże, brak pożaru  który  by stopił  kadłub)  , która  skutkowałaby  takim rozdrobnieniem   samolotu.  Niezgodność  z prawami  fizyki.



8. Rozkawałkowanie wszystkich  zespołów foteli.



9. Dezinformacja  w  sprawie  czasu  zdarzenia  - gdy  ma ono miejsce  tuż przy lotnisku; nigdy  coś takiego  nie miało  miejsca.


10. Brak  akcji  ratowniczej – nawet  nie  szukano tych  którzy ewentualnie  przeżyli; po wrakowisku  biegały  tylko służby  w tym  funkcjonariusze  FSB  w kamizelkach  kuloodpornych, a strażacy   snuli  się leniwie i polewali  nieliczne  ogniska  ognia.



11.  Drzwi  wbite od zewnątrz w burtę  z samolotu.

image



12. Udane rozpoczęcie manewru  go-around ( przejście na wznoszenie)   z wysokości poniżej 15 m nad poziomem  podłoża; gdy absolutne minimum dla tych parametrów  to 30 m!!

a wg MAK nawet 40 m

cytuję z raportu MAK:

Modelowanie wykazało, że bezpieczne odejście
na drugi krąg w danym przypadku jest zapewnione z wysokości około 40 metrów


13.  Zniknięcie  rejestratora  K3-63


Tymczasem w zamachu na Prezydenta Mozambiku , który leciał samolotem Tu-134 a samolot zderzył się z podłożem przy z większej prędkości niż Tu-154 taki sam rejestrator - ocalał !!

- i to w dobrym stanie !!!

Katastrofa samolotu AN-24= samolot rozpadł się jeszcze w powietrzu przy prędkości zniżania ok. 80-90m/s

К-3-63 найден в месте падения самолета, пленка сохранилась, запись перегрузки, высоты полета и скорости во время полета и после возникновения катастрофической ситуации сохранилась практически полностью и использовалась для оценки характера падения самолета после отрыва хвостовой части фюзеляжа с горизонтальным и вертикальным оперением.

Na miejscu katastrofy znaleziono rejestrator K-3-63, zachowała się taśma, zapis przeciążeń, wysokości lotu i prędkości w czasie lotu i po katastrofie zachował się prawie w całości i został wykorzystany do oceny charakteru upadku samolotu po oderwaniu części ogonowej kadłuba z kadłubem poziomym i pionowym.

http://www.airdisaster.ru/reports.php?id=12




14. Drzewa zwalone w przeciwnym w przeciwnym kierunku  niż ruch kadłuba..

 tu widać je na pierwszym planie:

https://faktysmolensk.niezniknelo.com/files/foto/poleszczatkow/P1010341m.jpg


15. Podobne obcięcie końcówek skrzydeł- lewego i prawego.


są i dalsze precedensy ....






Lubię to! Skomentuj6 Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Komentarze

Inne tematy w dziale