quwerty quwerty
229
BLOG

Piętnaście precedensów demaskujących kłamstwa MAK - zamach w Smoleńsku.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 6

1.  Pierwszy raz w historii  katastrof typu CFIT i zderzeniu w ostatniej fazie zniżania "po ścieżce" - wyrwane czarne skrzynki z miejsca  zamocowania w ogonie.

( w  dość podobnej do narracji MAK  katastrofie Ił-a  na wyspie Timor, skrzynki pozostały oczywiście w miejscu zamocowania w ogonie - aby zostały wyrwane  niezbędne  są prędkości  zderzenia  powyżej 400 km/h


2. Pierwszy raz w historii katastrof typu CFIT  - brak śladu pierwszego uderzenia  kadłuba w miękkiej  ziemi.



3. Dźwigar centropłata znaleziony  parę dziesiątek metrów od wrakowiska wlasku.


4. Tak wiele ciał  pozbawionych odzieży- co nigdy nie miało miejsca przy podobnych parametrach zderzenia

( jak dowodzą przykłady z innych katastrof może to mieć miejsce przy prędkościach powyżej 400 km/h.)

5.    Rzekome  przeciążenia 100g  przy  „ upadku  o  niskiej  energii”.  Niezgodność  z prawami  fizyki.

( w tylnej części kadłuba mogło być najwyżej rzędu 20g)


6. Rekord  świata w  szybkości  rzekomo  wykonanych  sekcji  zwłok (  i nie dopuszczenie  do nich polskich  prokuratorów).


7. Nadzwyczajne  rozdrobnienie    kadłuba – nie było  katastrofy  o podobnych parametrach( prędkość  , kąt  upadku,  podłoże, brak pożaru  który  by stopił  kadłub)  , która  skutkowałaby  takim rozdrobnieniem   samolotu.  Niezgodność  z prawami  fizyki.



8. Rozkawałkowanie wszystkich  zespołów foteli.



9. Dezinformacja  w  sprawie  czasu  zdarzenia  - gdy  ma ono miejsce  tuż przy lotnisku; nigdy  coś takiego  nie miało  miejsca.


10. Brak  akcji  ratowniczej – nawet  nie  szukano tych  którzy ewentualnie  przeżyli; po wrakowisku  biegały  tylko służby  w tym  funkcjonariusze  FSB  w kamizelkach  kuloodpornych, a strażacy   snuli  się leniwie i polewali  nieliczne  ogniska  ognia.



11.  Drzwi  wbite od zewnątrz w burtę  z samolotu.

image



12. Udane rozpoczęcie manewru  go-around ( przejście na wznoszenie)   z wysokości poniżej 15 m nad poziomem  podłoża; gdy absolutne minimum dla tych parametrów  to 30 m!!

a wg MAK nawet 40 m

cytuję z raportu MAK:

Modelowanie wykazało, że bezpieczne odejście
na drugi krąg w danym przypadku jest zapewnione z wysokości około 40 metrów


13.  Zniknięcie  rejestratora  K3-63


Tymczasem w zamachu na Prezydenta Mozambiku , który leciał samolotem Tu-134 a samolot zderzył się z podłożem przy z większej prędkości niż Tu-154 taki sam rejestrator - ocalał !!

- i to w dobrym stanie !!!

Katastrofa samolotu AN-24= samolot rozpadł się jeszcze w powietrzu przy prędkości zniżania ok. 80-90m/s

К-3-63 найден в месте падения самолета, пленка сохранилась, запись перегрузки, высоты полета и скорости во время полета и после возникновения катастрофической ситуации сохранилась практически полностью и использовалась для оценки характера падения самолета после отрыва хвостовой части фюзеляжа с горизонтальным и вертикальным оперением.

Na miejscu katastrofy znaleziono rejestrator K-3-63, zachowała się taśma, zapis przeciążeń, wysokości lotu i prędkości w czasie lotu i po katastrofie zachował się prawie w całości i został wykorzystany do oceny charakteru upadku samolotu po oderwaniu części ogonowej kadłuba z kadłubem poziomym i pionowym.

http://www.airdisaster.ru/reports.php?id=12




14. Drzewa zwalone w przeciwnym w przeciwnym kierunku  niż ruch kadłuba..

 tu widać je na pierwszym planie:

https://faktysmolensk.niezniknelo.com/files/foto/poleszczatkow/P1010341m.jpg


15. Podobne obcięcie końcówek skrzydeł- lewego i prawego.


są i dalsze precedensy ....






quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka