quwerty quwerty
66
BLOG

Bloger Tornado błędnie o go-around - a to niezgodność krytyczna; kłamstwo MAK

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

Bloger Tornado:

image

( nie komentuję na blogu Tornado ponieważ bloger akceptuje na swym blogu wpisy hejterów promoskiewskich)


- Jak opad samolotu mógł być większy o 20 metrów ?

-.. gdy  samolot rozpoczął manewr odejścia na wysokości ok. 20 m nad ziemia ?

image



-    Jak opad samolotu mógł być większy o 20 metrów ?


- skoro wysokości  30...20m wypowiadane  są przez  nawigatora  w odstępie mniejszym niż 1 sekunda ?

( czyli   samolot zbliża się  do ziemi w tempie  ponad 10 m/s ( uwzgledniając wznoszący się teren

bezwzględna prędkość zniżania  to ok. 7 m/s))




-    Jak opad samolotu mógł być większy o 20 metrów ?


skoro jak  to  napisał  profesor  Artymowicz:

image

>>>

Tornado coś pomylił.

- podobnie jak Grono M.Dąbrowskiego:


https://www.salon24.pl/u/niegracz/1307958,grono-m-dabrowskiego-i-komproitujace-bzdury-w-zdaniu-odrebnym-smolensk


image

- nie nic takiego  w testach i w eksperymencie nie wykazaonio

 to jakas totalna bzdura

przecież  sami  wyartykułowali w  Zdaniu odrębnym na tym rysunku !!
na którym widać, że  samolot na odcinku  od  60 m RW do 20 m RW
zbliża się do ziemi z  szaloną  prędkością średnia większą niż 10 m/s !!!

i sami podali)Patrz rysunek niżej),  że pomiędzy  30 a 20m  jest to jeszcze więcej !!!

- więc gdyby te parametry początkowe manewru go-around  były prawdą ( prędkość zniżania,  wysokość  rozpoczęcia manewru)

to samolot wrąbał by w ziemię  nie przechodząc na wznoszenie


image



- Jak wykazałem

- MAK sfałszował  parametry go -around

gdyż chciał wmówić wine pilotów którzy rzekomo zeszli tak nisko z tak duża predkościa opadania;

 tylko jak to obrazkowo pokazałem

gdyby narracja  MAK była prawda to Tu-154 rozbił by się jeszcze  w fazie zniżania


- Gdy  fałszerze z MAK  zorientowali sie że przesadzili z narracją pokazaną już  publicznie w raporcie wstepnym -

20 maj 2010 rok- to w eksperymencie na symulatorze w lipcu

próbowali tak naciagac parametry, tak manipulowac aby samolot przeszedł na wznoszenie  rozpoczynając manewr na wysokosc 20 m..

..

 i tak im sie to nie udało..


image


pomimo  zadania zawyżonego przeciążenia  do max  1,6 g ( w Smolensku max . ok 1,35g)

samolot uderzył o ziemię


- głebokość przepadania  wyniosła ok  20 m


a jeszcze nie uwzględnili wznoszacego  się terenu !

image


Kwestia  głebokosci przepadania  w Raporcie MAK

 to niezgodność krytyczna

 czyli taka , która  pojedynczo 

wyklucza  narrację MAK.


Szkoda że i bloger  Tornado i Grono M.Dabrowskiego

w tej kwestii  się tak mylą

i w ten sposób dają argumenty zwolennikom narracji MAK.


Skąd bierze się u nich tak gruby błąd ?

- zapewne nie wiadomo dlaczego, bezpodstawnie przyjeli że manewr rozpoczyna sie wtedy gdy  załoga mówi "Odchodzimy"
- ale nie ma śladu rozpoczęcia takiego manewru  ; dopiero

 na wysokości poniżej 30 m, blisko 20 m nad ziemią  - wg narracji MAK- samolot  zaczyna  zauważalnie wytracać prędkość pionową

image

wg tego wykresu od punktu gdzie samolot ma predkość zniżania  5 m/s  głebokosc przepadania  to ok 6 m !!!


jak widać ruscy fałszerze  po prostu wykreślili trajektorię  go-around jak im to było potrzebne dla wmówienia winy pilotów i CFIT

 ignorując możliwości samolotu  Tu-154 i prawa Fizyki


- Z kolei jeśli  przyjąć,  że manewr go around zaczyna się wtedy, gdy  przeciążenia w sposób stały zaczynają rosnąć  powyżej wartości  1 ( choć z lekkim wahaniem (spadek z ok 1,11 do ok 1,03g)

to jak pokazuje wykres

całkowita głębokość przepadania od tego punktu - przy  Vh = -6,7 m/s

wynosi  ok. 20 m !!!

=  tyle  samo  co  postulowane  przez Tornado

i   więcej niż postulowane  przez  "Grono" M.Dąbrowskiego

rzekome zwiększenie głebokości przepadania w stosunku do standardowego o 25 m!!!


 quod erat demonstrandum („co było do udowodnienia”).

BUSTED


- Prawda jest taka

 że w raporcie MAK podano  sztucznie zaniżoną  głębokość przepadania

zmniejszoną  ( a nie zwiększoną) o ok. 20 m !


Uzyskano to przez sfałszowanie parametrów.


  

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1297457,dowod-z-raportu-mak-ze-sfalszowali-trajektorie-go-around-tu-154


quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka