Nie ma mowy by Tu-154 podchodził do lądowania, gdy leci po ścieżce z prędkością 310 km/h.
To elementarne Watsonie..
.. Komisjo Laska
- Podkomisjo
- Prokuraturo
- naukowcy z PAN
- inni wszelacy niby eksperci
To jasne.
Załoga celowo zniżała się z prędkością większą niż obliczeniowa prędkość do lądowania dla tej konkretnej masy samolotu.
prędkość obliczeniowa w tym przypadku to 265 km/h czyli prędkość do lądowania wynosi ( tolerancja -0+15) 265 - maks.280 km/h.
- prędkość do lądowania ustala się tuż po wejściu na ścieżkę:
i tak 7.04.2010 po wejściu na ścieżkę prędkość zmniejszono do 283 km/h i utrzymywano ją.
10.04.2010 załoga utrzymywała prędkość 310 km/h
- z taką prędkością nie tylko nie wolno ale i nie da się bezpiecznie wylądować, gdyż znacznie wydłuża się droga hamowania
co grozi wypadnięciem poza pas.
- Po wykonaniu podejścia próbnego, zorientowaniu się jak wyglądają warunki nad lotniskiem mieli zdecydować co dalej.
. to było podejście próbne
wystarczy skojarzyć dwa dowody:
1.Karta podejścia
aby podjąć decyzję o lądowaniu załoga musi mieć potwierdzony sygnał bliższej radiolatarni..
będąc na odpowiedniej wysokości ! - w tym przypadku ok.70m
tu go nie było !!
2. stenogram:
sygnał bliższej radiolatarni odzywa się gdy byli poniżej 20 m!!
70 m to było ponad 5 sekund wcześniej !
nie ma sygnału na 70 m -to nie ma lądowania
stenogram został sfałszowany
***
Dla wmówienia winy pilotów i narracji MAK sfałszowano niektóre dane, zapisy; także zapisy rozmów z kabiny pilotów:
na wykresie wykonanym przez MAK pojawia sie zmiana kąta nachylenia w odległości ok. 3300 m od pasa
to nie jest rzczywista zmiana trajktorii
to jest sfaszowana trajektoria dla wmówienia winy pilotów
**
gdy samolot nawysokości od 90 do..20 m nad ziemią zbliża sie do niej ze średnią predkosścia pionową 10 m/s
to nie jest lądowanie
to elementarne Watsonie
.
Jak ktoś nie widział, nie wie jak wygląda podejście do lądowania;
to niech zobaczy to nażywo np. przy lLotnisku Chopina w Warszawie,
stojąc przy Alei Krakowskiej
wygląda to tak:
gdyby samolot zniżał sie z predkością 7m/s to walnął by w budynek Castoramy.
**
Ladowanie :
60............50............40...........30............20
Nie- lądowanie( Operacja specjalna)
60...50...40...30...20
***
Dowód ?
Fizyki sie nie oszuka
Przejscie na wznoszenie samolotu Tu-154 z wysokosci 20 ma nad ziemia przy parametrach jak w Smoleńsku jest fzyczne niemozliwe.
Komentarze