quwerty quwerty
981
BLOG

Tu-154 nie lądował w Smoleńsku; to było podejście próbne .. elementarne Watsonie.

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

    Nie ma mowy  by Tu-154  podchodził  do lądowania, gdy leci  po ścieżce z prędkością 310 km/h.


To elementarne Watsonie..

.. Komisjo  Laska
- Podkomisjo
- Prokuraturo
- naukowcy  z PAN
- inni wszelacy niby eksperci


To jasne.

Załoga celowo zniżała się z prędkością większą niż obliczeniowa  prędkość do lądowania dla tej konkretnej masy samolotu.

prędkość  obliczeniowa w tym przypadku to  265 km/h czyli prędkość do lądowania wynosi ( tolerancja -0+15) 265 - maks.280 km/h.

- prędkość do lądowania ustala się tuż po wejściu na ścieżkę:

 i tak 7.04.2010 po wejściu na ścieżkę prędkość zmniejszono do 283 km/h i utrzymywano ją.

10.04.2010 załoga utrzymywała prędkość 310 km/h

- z taką prędkością nie tylko nie wolno ale i nie da się bezpiecznie wylądować, gdyż znacznie wydłuża się droga hamowania

 co grozi wypadnięciem poza pas.

- Po wykonaniu podejścia próbnego, zorientowaniu się jak wyglądają warunki nad lotniskiem mieli zdecydować co dalej.


. to było podejście próbne


wystarczy skojarzyć dwa dowody:

1.Karta podejścia

image

aby podjąć decyzję o lądowaniu załoga musi mieć potwierdzony sygnał bliższej radiolatarni..


będąc na odpowiedniej wysokości ! - w tym przypadku ok.70m

tu go nie było !!

2. stenogram:

image

sygnał bliższej radiolatarni odzywa się gdy byli poniżej 20 m!!



70 m to było ponad 5 sekund wcześniej !

nie ma sygnału na 70 m -to nie ma lądowania


stenogram został sfałszowany


***

 https://www.salon24.pl/u/niegracz/1109574,wielka-manipulacja-trajektoria-i-falszerstwa-w-raporcie-mak

image

Dla wmówienia  winy pilotów  i narracji  MAK sfałszowano niektóre   dane, zapisy; także  zapisy  rozmów z kabiny  pilotów:


na wykresie wykonanym przez  MAK pojawia sie  zmiana  kąta  nachylenia w odległości ok. 3300 m od pasa


to nie jest  rzczywista  zmiana  trajktorii

to jest sfaszowana  trajektoria  dla wmówienia winy pilotów


**

gdy samolot  nawysokości od 90 do..20 m nad ziemią zbliża sie do niej  ze średnią  predkosścia pionową  10 m/s
to nie jest lądowanie
to elementarne  Watsonie

.

Jak ktoś nie widział, nie wie  jak wygląda  podejście  do lądowania;

to niech  zobaczy to nażywo  np. przy  lLotnisku Chopina w Warszawie,

stojąc przy Alei Krakowskiej

 wygląda to tak:



 gdyby  samolot zniżał  siimagee z predkością  7m/s to walnął by w  budynek  Castoramy.


**

Ladowanie :

60............50............40...........30............20


Nie- lądowanie( Operacja specjalna)

60...50...40...30...20

***


Dowód ?

Fizyki  sie nie oszuka

Przejscie na wznoszenie  samolotu Tu-154  z wysokosci 20 ma nad ziemia przy  parametrach  jak w Smoleńsku  jest fzyczne niemozliwe.

image

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1085541,niemozliwa-fizycznie-trajektoria-ropoczecia-manewru-go-around-w-smolensku

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1297457,dowod-z-raportu-mak-ze-sfalszowali-trajektorie-go-around-tu-154


quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka