quwerty quwerty
138
BLOG

Oblot Tu-154 Nr 102 udowodnił , że trajektoria w raporcie MAK jest sfałszowana.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

 Jak to wielokrotnie  pokazałem , udowodniłem

;  samolot Tu-154 nie mógł by przejść na wznoszenie rozpoczynają manewr go-around na wysokości  20 m RW

jak to przedstawiono  w raporcie M|AK|

 jak  to  twierdzi  prof.Artymowicz  z University of |Toronto


image

jak to twierdzi  dr Lasek i eksperci Prokuratury

i o czym zaświadcza  ksiądz Mądel

image

image

gdy łódzki hierarcha zarzucił polskiemu rządowi, że oddał Rosji śledztwo smoleńskie.

Wówczas o. Mądel wpisał ostro: -

Czyli co? Ci
moi znajomi z komisji Millera
i eksperci prokuratury to ruskie pierogi, nie Polacy?


..

Dzięki  inż.Dąbrowskiemu z Podkomisji mamy dowody z oblotów   Tu-154  nr  102 wykonanych przez KBWL LP

 w których to mierzono głębokość przepadania  samolotu  po rozpoczęciu  manewru go-around.

- Oto  wybrane wyniki:

image

  najbliższe parametry  były dla próby nr 12 w dniu 15.04.2011 roku


-Próba 12

Przy masie  78,4 ton, pocz. prędkość zniżania  -6,7 m/s uzyskano głębokość przepadania  15 m

( to i tak jest rekordowo mała głębokość przepadania)


 ale nie zachowano warunków eksperymentu , które odpowiadałyby sytuacji ze Smoleńska;

gdyż pocz.   obroty silników były znacznie wyższe!!

Cytuję:

Przy zniżaniu obroty stopni niskiego ciśnienia silników były wyższe niż w

SMOLEŃSKU, co zapewniało pilotowi testowemu dodatkową, niedostępną w dniu 10.04.2010 r. dynamikę samolotu.

             

  Jak wiadomo z podreczników Bechtira, Piatina przy  niskich obrotach silników  w momencie rozpoczęcia manewru

głebokość przepadania jest  o ok.1/3  większa.

Dlatego uzyskane  w trakcie oblotów  głębokosci pomnożyłem przez 1,33.


Wg wyników  kazdej z tych prób samolot rozbił by sie o ziemie jeszcze  w trakcie zniżania!

image
***

 a w raporcie MAK ??

... to fizycznie niemożliwe


  parametry, trajektorię tego odcinka lotu  sfałszowano





****

Uwaga  pominąłem  próbe nr   16 , gdzie przy pocz. predkości zniżania 6,7 m/s uzyskano rzekomo głębokość przepadania tylko 6,7 m  - gdyż waga samolotu była tylko 71,1 Tona więc o ponad 5 Ton mniej niż w Smoleńsku.   

-Szkoda że nie są dostępne zapisy wszystkich parametrów w trakcie  wykonywania tych oblotów.


P.S.


Asystent  profesora  Artymowicza w okłamywaniu |Polaków w sp;rawie tego co stao sie w  Smolensku

- wspołuczestniczył w przygotowaniu i prezentacji opracowania dla polskich parlamentarzystów- 

niejaki mgr Michał Jaworski okazał się  kompletnym idiotą


w  tej kwestii twierdzi  że  głebokośc przepadania 19..23 m wystarczy aby Tu-154 przeszedł na wznoszenie w Smoleńsku

 on nie rozumie nawet tego obrazka !

image
image



**

 Co napisali  Rosjanie

eksperci, piloci  doświadczalni  - wyselekcjonowany zespoł  najlepszych w Rosji  ekspertów od  lotnictwa:

https://doc.rmf.pl/rmf_fm/store/letn_otsenka2.pdf


image


imageimage

prędkość pionowa8 m/s utrzymywała się aż do  momentu rozpoczęcia  działań  dla odejścia od przeszkód (  Rw = 30m)

wysokość  radiowa  30m


skoro  na wysokości  30 m było 8 m/s


to jak mogła być na wysokości 20 m ?

 łatwo to oszacować

- podpowiedź mamy  z

  katastrofy Tu-154 w Leningradzie,  który


rozpoczął manewr go-around na wysokości  20 m przy prędkości  pionowej 7 m/s 


i do momentu zderzenia z ziemia ta prędkość niewiele spadła !! mimo działania efektu przypowierzchniowgo

image

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1274761,katastrofa-tu-154-leningrad-kolejny-dowod-narracja-mak-smolensk-to-klamstwo


((

image
image




quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka