quwerty quwerty
1127
BLOG

Jak zespoł Laska rurkę ze złomu wziął za część silnika samolotu Tu-154.

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 20

             To  kolejna  kompromitacja  zespołu Laska

a przy okazji blogera  Kenama,

który  też  uważa,  że  zardzewiała  gazrurka

to część   silnika  odrzutowego.

     Najlepiej   byłoby  zaprosić  Laska do programu  na żywo

i  w trakcie  wyjąć  przygotowane  dwa elementy;

-  rurka ze  złomu

- oryginalna  część  z silnika.


(Ta cała  historia  z rurką wetkniętą w  wirnik

to  że  nie tylko   zespół  najlepszych  rzekomo  ekspertów  od badań

wypadków  lotniczych w kraju ale i  NIKT  praktycznie  tego  nie  zauważył

przypomina  sytuację  z  bajki   pod  tytułem  "Szaty  króła"

- ktoś  musiał w końcu  powiedzieć

że  król jet  nagi. 


.



image

Zardzewiała rurka wetknięta w otwór wirnika silnika  Tu-154-

image

- nie  zauważona przez "specjalistów"; nie dziwi  ich  ten widok.


Rurka  z konstrukcji silnika wygląda tak:

image

a nie tak:

image

Na zdjęciu zardzewiała rurka  stalowa  ze złomu

takie coś nie mogło być  części silnika  odrzutowego  samolotu Tu-154.


Jest tu jeden  podstawowy  szczegół  , który  stanowi  jednoznaczny  dowód  , że  nie jest  to część  samolotu:

to  koniec  rurki , który  jest  ordynarnie  obrobiony  przez  obróbkę  skrawaniem-   jest  to  tzw.  koniec  ukosowany

- takie  wykończenie rurki  stalowej  stosuje się tylko  w jednym  celu  przygotowania  rurki  do połączenia  z innym  elementem

przez  spawanie  elektryczne  lub  gazowe. 

- Jak ktoś słyszał  też  coś o   połączeniach   maszynowych  czy  mechanicznych rozłącznych

https://pl.wikipedia.org/wiki/Po%C5%82%C4%85czenie_mechaniczne

  ten wie  , że  koniec ukosowany  nie zalicza  się do tej kategorii.


Aby połączyć ze sobą  elementy  silnika  odrzutowego  np.  rurkę  konstrukcyjną  z innymi częściami  silnika  taka  rurka( wałek) musi  mieć koniec  przygotowany  w  formie  połączenia  maszynowego  , np.  wielowypustu, gwintu .

Nie mówiąc już  o tym że  dokładność obróbki  mechanicznej  takiego końca mierzy się  w  setnych częściach  milimetra.

Ten ukosowany  koniec  gazrurki  jest obrobiony  zapewne  z dokładnością  nie większą niż 0,5mm-  w celu  wykonania  złącza  spawanego to zupełnie  wystarcza.

image

Lasek podpisał fot.2. jak następuje:
„Wyrwany wirnik pierwszego stopnia sprężarki …”


Nie dość  , że  uznaje  rurkę  ze złomu  za cześć  silnika

to pisze jeszcze  bezmyślnie  o jakimś wyrwaniu- ta kwestia 

nie została  przez  komisję  Laska ani zbadana, ani wyjaśniona.



image

A  tak  wygląda  rurka  stalowa  tuż po wykonaniu  "ukosu" - metodą obróbki   skrawaniem. Powierzchnia

obrobiona  jeszcze lśni;  rurka  wetknięta  w  wirnik  w Smoleńsku  zapewne  leżała  na powietrzu wiele

miesięcy  i dlatego  jest już mocno  pokryta  nalotem   rdzy.

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka