quwerty quwerty
640
BLOG

80 tys. szczątków Tu-154 - czyli samolot w drobny MAK .

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

 Jak usiłowano  uzasadnić  rozbicie samolotu w drobny MAK  przy "  upadku  o małej energii " ( określenie  komisji Laska).

 

aspirex 30.04.15, 10:31

Pamiętasz, że sam znalazłeś raport z badania katastrofy Ił-76 na East Timor w roku 2003? Już pewnie zapomniałeś: "mocarny samolot" zszedł za nisko (błąd pilota), zawadził podwoziem o grunt, usiłował podnieść się, ale zawadził lewym skrzydłem o trzy drzewa, stracił część lewego skrzydła, obrócił się na lewy bok i w końcu spadł. Samolot i ładunek rozpadły się na tysiące części. Nie było wybuchu w powietrzu, nie ma krateru ani rowu. Paliwo zapaliło się w wyniku zniszczenia zbiorników. Przebieg katastrofy podobny do katastrofy w Smoleńsku.

Już ci ten raport nie pasuje? Pewnie jeszcze masz go jeszcze w komputerze. Wstaw kilka zdjęć dla porównania.

( Ten sam przykład podawał Michał Jaworski )

Wstawiam parę zdjęć do porównania:
image

image
image

Jak widać znaczną cześć zniszczeń kadłuba spowodował silny pożar - widać nadtopienia  krawędzi   konstrukcji - spora  cześć aluminium stopiła się w pożarze i spłynęła i zastygła na ziemi.

-
Nie było  w historii  lotnictwa podobnego  przypadku rozbicia samolotu w drobny MAK
przy podobnych parametrach zdarzenia  ( i przy braku  silnego pożaru,który  by strawił
sporą cześć konstrukcji samolotu.)

       Nie udało się znaleźć podobnej  katastrofy  zespołowi Laska; postąpili  więc bardzo  nieładnie
i dla celów propagandowych podali przykłady  katastrof zupełnie nie pasujących do katastrofy 
w Smoleńsku:
dr Lasek wprowadzał opinię publiczną  w błąd   biorąc za to kasę –podając na stronie Zespołu przykład katastrofy w Libii jako porównywalny pod względem parametrów  i skutków zderzenia z ziemią  – podczas  gdy Airbus w Libii miał prędkość w chwili zderzenia ponad 400km/h a prędkość opadania ponad 20m /sek .
\.....................................................................................................
Dla porównania:
Airbus  A300  -katastrofa w Birmingham, Alabama
zderzenie  z  ziemią przy podejściu do lądowania
z podnoszącym sie  terenem
( najpierw zderzenia  z drzewami )
stopień rozdrobnienia:
image

https://www.ntsb.gov/investigations/AccidentReports/Reports/AAR1402.pdf



Kolejny  przykład:
Airbus  A320 ,katastrofa  w rejonie  Strasburga
uderzenie w zbocze góry
tylna  część kadłuba zatrzymała się po  ok  40metrach od pierwszego zetknięcia  z ziemią;
pożar  strawił sporą cześć  samolotu;
( jeden  z  pasażerów którzy przeżyli  katastrofę o własnych siłach  opuścił  wrak i wyszedł na pobliska
drogę, pomagając  ratownikom w znalezieniu wrakowiska)

https://reports.aviation-safety.net/1992/19920120-0_A320_F-GGED.pdf

image
quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (7)

Inne tematy w dziale Polityka