quwerty quwerty
297
BLOG

Najgłupsze wypowiedzi na temat "katastrofy" w Smoleńsku, których nigdy..

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

,, nie skrytykowali  biorący udział w dyskusji  fizycy..i inżynierowie:


Re: Brak wiedzy z fizyki a katastrofa: 19.06.11, 21:27
zoro_wieczorowo_poro napisał:

>
> Po raz dugi ci muszę obrazowo to wyjaśniać? Weź do ręki w miarę okazałą marchewkę z garnka z rosołem, przyłóż ją do tarka do ziemniaków, dociśnij i szybko przesuń kilka centymetrów.
> Tak modelowo wyglądało zetknięcie samolotu pasażerowie głowami w dół - u nas marchewki - z zagjnikiem pełnym pniaków i głazów - u nas tarka - I efekt: rozczłonkowane, porozrywane ciała, a resztki jeszcze przemieliła turbina ogonowa któr a swoją bezwładnościa się urwała i przejechała przez pokład



aspirex 02.08.13, 12:13 Jeżeli jest uderzenie w drzewo, to kombinacja wytrzymałości drewna, zmiennej średnicy pnia i ciężaru właściwego drewna (bezwładność) powoduje, że miejsce złamania drzewa nie musi być zgodne z miejscem zderzenia. Między tymi dwoma miejscami może być odstęp, nawet kilkanaście metrów.


 jest mi przykro, potwierdza sie najgorsza teoria
you-know-who 07.11.10, 06:46

mysle, ze myslacych tak jak ja jest w polsce wiecej. wiem, ze ostateczna odpowiedzialnosc ponosi wojsko i jego piloci. ale kiedy ktos mowi mi ze:

(

(ii) ze jest po prostu lekkomyslnym mlodziakiem, mowiacym do swojego jeszcze bardziej bezmyslnego kolegi pilota jaka-40 artura wosztyla: "tak laduja debesciaki"
(*laduja*, z premedytacja).

(iii) ze nie byla to awaria ani pomylka, wstukanie do komputera pokladowego zlej wspolrzednej, bo "takich rzeczy sie w ogole nie robi", tj. nie mozna tam wstukac dobrej ani zlej wspolrzednej.

-- to jaka jest moja reakcja? nie wierze. to nieporozumienie, zla interpretacja!

niestety, to wszystko powyzej, (i)-(iii), to prawda.

teraz juz naprawde ci, co chca wierzyc ze setki ludzi nie zabila brawura i bezmyslnosc podparta brakiem umiejetnosci lotniczych, musi przekonac sie do wersji zamachistow, ze od poczatku do konca wszystkie dowody sa sfingowane.

* * *
nie powiem od kogo to osobiscie dzisiaj uslyszalem. ale moze powiem tak.
znam sie co nieco na rzeczy (a w miare rzeczowe uzasadnienie, bez zbednych emocji, tego co mowi, jest glowna zabawa nicka you-know-who, i wszystko co mowi mozna wlasciwe sprawdzic; to ze lata wzdluz i wszerz ameryki, jest chyba wiarygodne? chyba ze ukradl komus cala duza galerie zdjec).

otoz jesli moja znajomosc lotnictwa to 6/10, to osoba z ktora mialem przyjemnosc dzis rozmawiac przy obiedzie to cos pomiedzy 10/10 a 11/10. osoba ta slyszala osobiscie nagranie dzwieku z kokpitu.



igor_uk 07.11.10, 12:14
you-know-who,kiedys urodzilem taki WATEK ,w ktorym za jedna z przyczyn uznalem, wlasnie, "debiesciactwo".Bylem prawda lekko wysmiany,probowano mnie wytlumaczyc ,ze ja myle sie,ale jak widac,to wcale taka glupota nie bylo.
Rowniez w swoim czasie,probujac ,moze nie tyle wybielic rosyjska naziemna obsluge lotow,a tylko pokazac,ze kontrolery zrobili wszystko, zgodnie z obowjazujacymi w Rosji procedurami i wiecej od strony formalnej zrobic nie mogli (pomijam fakt mojego osobistego stosunku,uwazam ze powinni byli im powiedziac-"Spieprzajcie stad dziady" w PiSdu),powielilem kolejny WATEK .Bylem rowniez skrytykowany,ba nawet co niektory z szanowanych forumowiczy probowali mnie wmowic manipulacje. Tu dostrzegam wplyw na realne podejscie do zagadnieonego tematu-moje pochodzenie (oczewiescie podejscie moich adwersaze).
Dla tego chce zapytac,jako fachowca,czy ja jestem zwyklym paranoikiem,agentem KGB-FSB,czy moze piszac wtedy o tej katastrofie te rzeczy,o ktorych wspomnialem,jednak cos w tej swojej lepietynie mam.
pozdrawiam.



obraza.uczuc.religijnych 08.03.13, 07:58
A pamiętasz niegracz tę katastrofę porównywaną przez ciebie do katastrofy tupoleja, w której przeżyła 6-letnia dziewczynka? To wskazywało przecież, że w tupoleju tez powinna była przeżyć 6-letnia dziewczynka.


 state.of.independence 16.10.12, 22:34 ( rzekomo fizyk- tak się przedstawia)

> coś zdarło z nich ubrania

Nic nie zdarło. Rozebrali się, gdy piloci krzyknęli "Ku...aaaaa!".

-------------------------

jak ktoś  chce przeczytać jeszcze  z 1000  podobnych bzdur

to  proszę zajrzeć na forum Katastrofa w Smoleńsku  (portal Gazeta.pl)






quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka