7 obserwujących
358 notek
345k odsłon
525 odsłon

Kolejny dowód , że wersja MAK to kłamstwo -"katastrofa" w Smoleńsku.

Wykop Skomentuj8



Oderwana   burta, ogołocona z izolacji i paneli  z  tworzyw sztucznych - została prawie goła blacha

image

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B0_Boeing_767_%D0%B2_%D0%94%D0%B0%D0%BD%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%B5



image

Obraz bardzo  podobny do tego  ze Smoleńska.

http://faktysmolensk.niezniknelo.com/files/f

inna fotka  innego fragmentu- to niby wg "ekspertów"  skutek zderzenia o małej energii:

image


To była   inna katastrofa.


Ale i tam i tu działały te same prawa  fizyki.


Praw fizyki  się  nie oszuka.


Działanie  zdarzenia  fizycznego zapisuje  się w postaci śladów materialnych, skutków  takiego działania.


Jeżeli obiekt jest podobny i skutki podobne to i parametry fizyczne  musiały być podobne.


Znane są parametry  fizyczne tamtego zdarzenia..


...tamtej katastrofy.


..

Na razie -  to jest  11stycznia 2019roku o godz. 18:41 - znane  są tylko mi-  wśród blogerów i gości  Salonu 24   -ale zapewne  i  wśród interesujących się  tematem tzw."katastrofy" w Smoleńsku w całej Polsce,z ekspertami włącznie.


Podam jakie były parametry  fizyczne tamtego zdarzenia.


Za jakiś czas.


Zdaje się , że ja pierwszy dotarłem do tych materiałów -wątpię by znał je dr Lasek.


Ale na Salonie jest wielu ekspertów więc może się wykażą wiedzą, orientacją w dziedzinie fizyki katastrof,  umiejętnością studiowania ,może znajdą coś podobnego ...????


--

Ponieważ Tiger podał już o jaką  katastrofę chodzi,  podaję o jakie parametry zdarzenia chodzi:

w Boeing  767  rozpadł się  w powietrzu  spadając w sposób niekontrolowany  z prędkością bliską 1 Mach (ponad 1000 km/godz)

wnętrze kadłuba zostało wydmuchnięte.


.


Gdyby w Smolensku miała miejsce katastrofa ,to przynajmniej końcowy odcinek kadłuba- między centropłatem  a ogonem byłby w "całości" miałby  zachowany  cały przekrój choć byłby  na pewno uszkodzony.  Przy parametrach zderzenia jak w Smoleńsku na ten fragment kadłuba  nie mogły działać przeciążenia większe niż rzędu  30g i wyglądałby podobnie jak ten ATR-72 który spadł wTiumeniu:

image

ta cześć kadłuba uderzyła z impetem  swoim "słabym grzbietem"   : ten samolot zwalił się na skrzydło - w momencie zetknięcia się z podłożem przechylenie ponad 60 stopni - w konsekwencji w  obrocie  kadłub  przekręcił na plecy:


zdjęcie  z katastrofy  Boeinga  737  w Coventry  w  1994 roku; samolot  przy podejściu  do lądowania  , uderzył  skrzydłem  w  słup  wysokiego napięcia, następnie  zaczepił  skrzydłem  o dom  i  upadł w pozycji  odwróconej

image

Propagandziści  narracji  MAK  demagogicznie szermują hasełkiem ,że  grzbiet Tu-154 jest wykonany  z blachy o grubości 1,5mm i w momencie  upadku od razu się rozpadł.Tylko , że w wytrzymałości konstrukcji kadłuba  ta blacha ma udział może kilku procent-wytrzymałą konstrukcję  tworzą  wręgi i podłużnice.

A  cześć pasażerów w tylnej części kadłuba miałaby szanse przeżycia ,tak  jak te osoby  z personelu  pokładowego   czy pasażer ,pokazani na zdjęciach niżej ,którzy  przeżyli katastrofę o parametrach ostrzejszych niż ta w Smoleńsku:

image

image

image




.........................................................................................................


Inna normalna katastrofa,w której wnętrzności są uszkodzone ale nie wydmuchnięte, czy  usunięte.

- image

katastrofa samolotu-=L410; wszyscy dorośli na pokładzie zginęli, przeżyła tylko mała dziewczynka;gdy nie ma pożaru  to z reguły w katastrofie-zderzeniu o małej energii "  znajdzie się odcinek kadłuba zmiażdżony , ale mniej więcej  w całości  a nie wyglądajacy jak..wydmuszka.

..

dodatek:

Nasi eksperci w akcji:
image




Wykop Skomentuj8
Ciekawi nas Twoje zdanie! Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Salon24 news

Co o tym sądzisz?

Inne tematy w dziale Polityka