quwerty quwerty
240
BLOG

Porównanie skutków"katastrofy" w Smoleńsku i Fokkera F27 - dowód kłamstw MAK

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Katastrofa  samolot  Fokker F27, 2004 rok.

...landing gear was called for and selected at approximately 185 kt (limiting speed of 170 kt). The captain then took control of the aircraft and shortly afterwards the ground range selectors were heard by Cockpit Voice Recorder to be lifted and the power levers moved from the flight idle stop into the ground control range.
The left propeller then went to full reverse whilst the right propeller remained in positive pitch within the ground control range. The aircraft descended in an extreme nose low left bank attitude until impact. The aircraft crashed 2.6 nm from the runway onto an unprepared sandy area adjacent to a road and residential buildings. The aircraft broke apart on impact and a fire started immediately.

przy podejściu do lądowania ( ze zbyt  duża prędkością  poziomą)  i prędkości   ok. 342 km/godz samolot  wysunął  podwozie;  pilot  przesunął  dźwignię  mocy silników  z "małego  gazu" na zakres  dla  jazdy po  lotnisku; lewy  silnik  nagle  przeszedł w tryb ciągu wstecznego na pełnej mocy;prawy silnik  miał minimalny ciąg do przodu; samolot przeszedł w ostre  pikowanie , uderzył w  ziemię   ok. 4 km od pasa, wybuchł od razu pożar.


image

Wierzący w raport MAK  skonstatowali by od  razu że tej katastrofy nikt  nie miał prawa przeżyć; fizycy  smoleńscy byliby pewni że czarna  skrzynka  wypadnie z ogona  jak w Smoleńsku-ponieważ  parametry zderzenie  były ostrzejsze niż  wg  raportu MAK a więc  także przeciążenia działające na  konstrukcję samolotu i na pasażerów musiały  by być większe  niż   te minimum 100g  w Smoleńsku.


Jednakowoż:


1. Katastrofę  przeżyły 4 osoby  z których  jedna  zmarła w drodze  do szpitala ; tuż  po katastrofie było więcej osób żywych ,ale ranne w zniszczonym kadłubie  nie mogły go same opuścić i zginęły w pożarze.


2. Czarną skrzynkę  wydobyto  z ogona -z miejsca zamocowania.


3.  Samolot nie rozpadł się na drobne kawałki; nie tylko że przetrwała  tylna  cześć kadłuba wraz z ogonem


image

to  część środkowa kadłuba  przetrwała w takim stanie, że znajdowali się w niej ranni pasażerowie  , którzy dopiero w chwile  później zginęli w  pożarze   który  stopił następnie  aluminiowa konstrukcje kadłuba.

1.15    Survival  aspects  There  were  four  survivors  initially  found  in  the  fuselage  section  however  one  died on the way to hospital. A witness, who was on the scene very quickly, stated that  the  main  fuselage  was  still  intact  when he arrived and he could hear people inside  requesting  help.  Attempts  were  made  to  gain  access  to  these  passengers  through the front door but it would not move as it appeared to be crushed and fire prevented  access  to  the  cabin  through  open  sections  of  the  fuselage.  The  fire  intensified  very  quickly  forcing  rescuers  away  and  it  quickly  engulfed  that  section  of  the  fuselage.  A  photograph  taken  approximately  10  minutes  after  the  accident showed the cabin totally engulfed.


https://cfapp.icao.int/fsix/sr/reports/04000240_final_report.pdf






quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka