quwerty quwerty
323
BLOG

Katastrofologia porównawcza; i znów propagandziści Laska nadziali się na grabie.

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Za co się nie wezmą ci ignoranci  jak StefanW , czy manipulanci, oszuści , hejterzy jak  nudna teoria - z  reguły kończy się tak samo; nadziewają  się tak samo  na grabie;

 a wszystko pod patronatem  czołowych ściemniaczy "katastrofy"  smoleńskiej : prof.  astrofizyka Pawła  Artymowicza  i bardzo byłego  ( co jest jaskrawo widoczne) fizyka Michała  Jaworskiego.


Tym razem  dali popis ignorancji i zacietrzewienia  pod notką nudnej-teorii

https://www.salon24.pl/u/nudna-teoria/968045,zamach-w-gibraltarze-zamach-w-smolensku-podobienstwa

jeden  coś palnie  , pozostali klakierzy  się przyłączają:

StefanW
8 lipca 2019, 14:36 @Piotr Lada
Ciekawe, ze zaden z amerykanskich “ekspertow” Macierewicza
ani slowem nie zajaknal sie o podobienstwie tych katastrof.

===
"Nowe metody katastrofologii porównawczej" wykluczają przypadek NW255 z rozważań. Oczywistych argumentów jest wiele.

koniec cytatu

..

Bezmyślni  klakierzy  raportu  MAK/Laska   nie potrafią  ogarnąć  o co chodzi  w tym  raporcie  i tej katastrofie;

https://libraryonline.erau.edu/online-full-text/ntsb/aircraft-accident-reports/AAR88-05.pdf

chodzi  o Flight255  z 1987, katastrofa w  Detroit.

Piotr Lada  napisał:

Katastrofe w Smolensku mozna porownac do tego co zdarzylo
sie w Detroit w 1987 roku (“flight 255”), kiedy samolot pasazerski przy starcie
zahaczyl lewym skrzydlem o koncowke latarni, po czym wykonal polbeczke upadajac
na grzbiet i rozbijajac sie w drobny mak. Skala zniszczen i rozczlonkowania
cial pasazerow byla zupelnie podobna to tego co zdarzylo sie w Smolensku.


Bzdura - nawet nie chciało się wniknąć w  szczegóły raportu:


1. The  airplane  continued  to slide along the road, struck a railroad embankment,

-  po upadku w rejonie  drogi szybkiego ruchu samolot najpierw  w  nasyp kolejowy a potem  ześliznał sią ze skarpy  na drogę  szybkiego ruchu uderzając od kątem  o  betonową drogę   stąd  takie  pierwotne  rozczłonkowanie, na koniec nadal  cały  fragment  przedniego  kadłuba uderzył o podpory  wiaduktu.

image

image

National  Geographic:

https://www.youtube.com/watch?v=6_8TS_HEwDc


2. Prędkość samolotu w momencie uderzenia  o ziemię:  334 km/h

- energia kinetyczna  na jednostkę masy 1,5  razy większa !!

 mówiłem  wiele  razy Głąbom:  
znajdźcie  choć jedną  podobną w skutkach  katastrofę  przy warunkach  zderzenia jak w Smoleńsku ( podstawowe : prędkość  jak przy podejściu do lądowania a więc rzędu   260-280 km/h) oraz  mały kąt zderzenia, płaskie podłoże ( a nie zderzenie  ze skarpą, głazami  etc) i bez  silnego pożaru !!

3.  Silny pożar a  nawet eksplozja  paliwa - świadkowie  mówią o kuli  ognia;
samolot startował i miał na pokładzie 18 ton paliwa !!
straż pożarna dla ugaszenia zużyła ok.  69 000 litrów wody i  2200  litrów piany.
https://www.youtube.com/watch?v=mBMUZ2YlAVo
image

Dodatek:

4.  Ten samolot  utraciła  końcówkę  ok. 5,1 m przy skrzydła z masztem, następnie w przechyleniu  ok 90 stopni uderzył skrzydłem o budynek.
image

Klakierzy  MAK /Laska  doszukują  się analogii  z katastrofą  w Smoleńsku.


Są zasadnicze  różnice:

4a.  samolot  w momencie  uderzenia  o maszt miał  niestabilne  parametry lotu  i przechylał sie  szybko w  lewo  i prawo 

" witnetnesses estimated that the bank angles during the rolls varied from 15” to 90”.  "

świadkowie  oceniali  że samolot przechylał się o kat  rzędu  15 do 90  stopni  

przechylał sie  w lewo  prawo  nawet bez urwania  końcówki ...


4b.  samolot  nie miał  wysuniętych klap , utracił  więc  znacznie  większą  częć  siły nośnej  niz Tu-154  w Smoleńsku ; tym bardziej  że przy  utracie 5,1  kawałka rozpiętość  DC-9-82 to 32,7 m a Tu-154  to 37,5m

( Uwaga dla  laików : po wysunięciu  klap  - tak jak tu-154  w Smoleńsku  rośnie  istotnie  siła nośna  na odcinku  skrzydła z klapami; proporcjonalnie  maleje  udział  procentowy   siły  nośnej  wytwarzanej  przez  końcówke  skrzydła  w całkowitej  sile  nośnej)


4c. DC-9   po zderzeniu z  pierwszym masztem uderzył  w kolejny  a potem  jeszcze  uderzył w ścianę  dachu wypożyczalni  samochodów










quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka