Katastrofa smoleńska 29.12.2019, 11:01 Naciąganie Fizyki , aby tylko wciskać kit narracji MAK ; Artymowicz i Manek. 1.2 Manek dokonał drobiazgowej analizy rozpadu Tu-154 w zderzeniu z podłożem i drzewami; opisuje to z wielka pewnością siebie tak jak niżej na zdjęciu: Robi wrażenie ??? Robi !!!...
Katastrofa smoleńska 28.12.2019, 14:18 Jak Artymowicz w Sejmie kit o wbitych w glebę drzwiach 2L wciskał., c.d. Ponieważ - wiadomo -uparte młoty smoleńskie propagują bzdury nietechniczne, sprzeczne z fizyka i geometrią - podaje uzupełniająco stosowne jednoznaczne uzasadnienie , że drzwi 2L nie mogły...
Katastrofa smoleńska 28.12.2019, 12:25 Manipulacja MAK/Laska statecznikiem poziomym Tu-154 Na pytanie dziennikarza w Polityce.pl o zdjęcia satelitarne z 11 i 12 kwietnia, na których widać, że statecznik TU-154 M został przeniesiony, członek zespołu dr Macieja Laska a wcześniej komisji Jerzego Millera, Piotr Lipiec...
Katastrofa smoleńska 24.12.2019, 11:54 Kolejne fałszerstwo Komisji Laska- lewy statecznik poziomy. Tak to opisał Zespół ekspertów Laska, lakonicznie. ( dodatkowo: Podczas konferencji prasowej zespołu dr. inż. Laska zostało powiedziane, że l ewy statecznik poziomy został...
Katastrofa smoleńska 24.12.2019, 08:30 Ił-76 w Smoleńsku jako przykrywka propagandowa operacji "katastrofa" Oficjalnie Ił-76 miał rzekomo przywieźć samochody i personel ochrony. Jak ląduje Ił-76 we mgle można zobaczyć tu: https://www.youtube.com/watch?v=-GVD20DRtHk Dla wyszkolonych pilotów...
Katastrofa smoleńska 22.12.2019, 14:40 Zagadka wbitych drzwi 2L- nie zostały wbite przez centropłat - więc jak ? Blisko siebie są trzy pary drzwi; przeciążenia, geometria zderzenia są podobne ; rezultat: jedne drzwi wbite całkowicie w ziemię: a inne ? Nie jest fizycznie ...
Katastrofa smoleńska 20.12.2019, 08:55 Kolejny dowód mataczenia i ingerencji we wrakowisko Tu-154 w Smoleńsku. Znaleziono tylko 1 butlę - co z pozostałymi ? W zderzeniu o małej energii całe to wyposażenie - w stanie lepszym czy gorszym winno się zachować i być...
Katastrofa smoleńska 18.12.2019, 13:59 Niemożliwe fizycznie parametry trajektorii ostatniej fazy lotu Tu-154; 1.4 o godz. 6:40:58.5 nastąpiło zwiększenie ciągu oraz zdecydowane ściągnięcie wolantu na siebie. Zdarzyło się to 1187 m od progu pasa, na wysokości 16 m RW i na wysokości 5 m poniżej poziomu lotniska . Nastąpiło to 5...