quwerty quwerty
397
BLOG

Bzdury fizyków o niszczeniu kadłuba Tu-154 w Smoleńsku przez drzewa 1.2

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

   Zadziwiające, sprzeczne z fizyką rozczłonkowanie  samolotu Tu-154  w Smoleńsku klakierzy MAK  , w tym bardzo były fizyk  Michał Jaworski  - tłumaczyli m.in tym , że na wrakowisku  przed  upadkiem samolotu rosły liczne drzewa i krzaki i to one w znacznym  stopniu- oprócz zderzenia  z podłożem - spowodowały , że  kadłub Tu-154 był aż tak rozdrobniony.


upiera się przy tym  cała  grupa klakierów MAK , na czele z ich guru naukowym, profesorem Pawłem Artymowiczem z University of Toronto.

  Oto typowe bzdety wygłoszone przez  zasłużonego w propagandzie  członka tej grupy , nudna teorię:

Nikt nie twierdził że destrukcja kadłuba PLF101 w Smoleńsku jest wynikiem kolizji z (jednym) pniem drzewa. Ocena stanu zachowanych elementów spodniej części kadłuba pozwala na ocenę, że nic takiego nie miało miejsca. Za to w miejscu kolizji z glebą rosło WIELE mniejszych drzew i krzaków które wraz z oporami stawianymi przez rytą glebę odpowiedzialne są za daleko idącą dekompozycję górnej części kadłuba.

Dla laików taki  opis wygłoszony z wielka pewnością siebie brzmi przekonująco.

Tylko że- to totalna  bzdura.

-Skąd to wiadomo ?

 ze zdarzeń rzeczywistych , z katastrof  w których samoloty zderzały się z drzewami - które  były większe i było ich wiecej  niż pierwotnie na wrakowisku  w Smoleńsku ,a kadłub nie ulegał takiej destrukcji- zniszczenie , uszkodzenia były  znacznie , znacznie mniejsze.

image

Ten samolot - Tu-134 lądował  awaryjnie w lesie; spadł  na gęsty  las o wysokości  drzew 22-23 m; to spore, grube  drzewa.

- Czy  kadłub  został poszatkowany ?

- Nie - oto opis stanu kadłuba po katastrofie:

uwaga(  stan jak wyżej  na zdjęciu - to stan kadłuba po pożarze , który  w znacznym stopniu strawił  fragmenty kadłuba; bezpośrednio  po upadku  sytuacja  była  taka:

Kadłub był mocna poharatany, ale  odcinki kadłuba  były  w  całym obwodzie ( kadłub rozpadł się na 3  części  -klasyka  katastrof  o małej energii); kadłub w  części przedniej był  w całości  -drzwi wejściowe się zaklinowały , wybuchł pożar  a pasażerowie ewakuowali się przez drzwi  służbowe przedniego luku bagażowego  wejście  do  kabiny  i  przełom kadłuba  powstały przy zderzeniu. Uratowały się  34 osoby. Wskutek zderzenia  i pożaru  zginęły 52 osoby.


Ci klakierzy  MAK  wciskają opinii publicznej kłamstwa  jakoby to drzewka i krzaczki  tak rozdrobniły kadłub  Tu-154.

Posuną sie do dowolnego kłamstwa byleby wspierać  narracje MAK.


https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B0_%D0%A2%D1%83-134_%D0%BF%D0%BE%D0%B4_%D0%A1%D1%8B%D0%BA%D1%82%D1%8B%D0%B2%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%BC

https://www.salon24.pl/u/niegracz/911558,fizyka-katastrof-co-moga-zrobic-z-kadlubem-duze-drzewa-tu-154-smolensk

Dodatek:

Propagandzista , ignorant nudna-teoria popełnił obszerny  tekst w którym  warte odnotowania - za  głupote jest jedno zdanie:

 W Smoleńsku mamy do czynienia z dziko, nieregularnie, rosnącymi drzewami różnej wielkości.

*****************

Głąb nie skonstatował tylko jednego:  że na  pozostałych , nawet  tych większych fragmentach  kadłuba Tu-154  brak śladów zderzania  z drzewami..

np.  centropłat który wg Laska sunął  ok 100m, musiał by  takie  ślady   wgnieceń mieć..

a nie ma:

image





quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka