niekarany niekarany
195
BLOG

Gotowiec

niekarany niekarany Rozmaitości Obserwuj notkę 38

"Zgłoś nadużycie"
- wzór formularza -

Droga Administracjo!

Kategorycznie żądam (możesz wybrać jedną opcję)

  • usunięcia bloga w całości, bez ostrzeżenia
  • usunięcia ostatniego wpisu, bez ostrzeżenia
  • permanentnego zbanowania, bez ostrzeżenia
  • ostrzeżenia
  • odesłania na ławkę kar
  • pokazania środkowego palca
  • wymierzenia kary stu kopniaków w brzuch
  • naplucia ukradkiem do herbaty
  • zbesztania publicznego
  • opieprzenia prywatnego i po cichu

dla blogera/-ki o nicku.......................... (tu wpisz wrogi nick, np. Intuicja).

Moje żądanie motywuję faktem, że wyżej wymieniony/-a  bloger/-ka: (możesz zaznaczyć kilka opcji)

  • prezentuje niesłuszną opcję polityczną (tzn. inną od mojej)
  • wypisuje bzdury
  • wymyśla i promuje jakieś durackie akcje, mające na celu reklamowanie śmiesznie niskonakładowych gazetek
  • jest z dużego miasta (a ja nie)
  • jest z prowincji (a ja z dużego miasta)
  • jest ze stolicy (a ja nie lubię Warsiawki)
  • nie jest ze stolicy (a ja - tak)
  • ma irytujący nick
  • nie chciała pójść ze mną do łóżka
  • nie wyraziła należytego zachwytu po moim ostatnim, genialnym i odkrywczym, wpisie
  • posługuje się językiem obcym (nie znam żadnego, więc mam prawo podejrzewać, że to akurat mnie w tym języku pomawia i obsmarowuje)
  • pisze o dupie Maryni, a nie o rzeczach istotnych
  • pisze bez publicznego gwałcenia zasad ortografii i interpunkcji, a ja, jako dysortografik (mam papier na to, kosztował mnie 170 PLN) czuję się pokrzywdzony
  • jest ode mnie młodsza/-y, kto to widział, żeby gówniarz miał rację!
  • mnie wkurwia
  • inne (wpisz):..........................................................................................

Z góry dziękuję za pozytywne ustosunkowanie się do mojego żądania, a czujność rewolucyjna niechaj nam świeci, amen.

Kłaniam się czapką do ziemi

Życzliwy

niekarany
O mnie niekarany

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości